تکاملات

بهترین سایت وردپرس

تکاملات

بهترین سایت وردپرس

قالب هاستینگ هاستینزا اپارات نحوه اجرای صحیح تست سرعت وب سایت (8 بهترین ابزار)

قالب هاستینگ هاستینزا اپارات نحوه اجرای صحیح تست سرعت وب سایت (8 بهترین ابزار)

 آزمون سرعت وب سایت خود به دنبال چه چیزی باشند.


یک تن از ابزار تست سرعت وب سایت آنلاین وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. با این حال ، همه آنها نتایج به گونه ای است که برای کاربران باهوش غیر فناوری غیرقابل درک می شود.


در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم قالب هاستینگ هاستینزا  که چگونه به درستی تست سرعت وب سایت و بهترین ابزارها را برای انجام تست سرعت خود انجام دهید.


اجرای تست سرعت وب سایت با ابزارهای مناسب


بهترین ابزار برای اجرای تست سرعت وب سایت

بسیاری از ابزارهای تست سرعت و پرداخت سریع وب سایت رایگان و پولی که می توانید از آنها استفاده کنید وجود دارد. هر یک از آنها ویژگی های بسیار جالبی دارند که آنها را متمایز می کند.


لازم نیست وب سایت خود را فقط با یک ابزار آزمایش کنید. قالب هاستینگ هاستینزا  می توانید از چندین ابزار استفاده کرده و چندین آزمایش را کامل انجام دهید.


با این حال ، ما به کاربران توصیه می کنیم فقط برای بهبود عملکرد وب سایت خود از این ابزارها استفاده کنند. تلاش برای دستیابی به یک درجه یا نمره کامل از این ابزارها ، اغلب در اکثر موارد برای وب سایت های عملکرد دنیای واقعی بسیار دشوار و کاملاً ناممکن است.


هدف شما باید ارتقاء سرعت بارگذاری صفحه برای کاربران شما باشد تا آنها بتوانند از یک تجربه کاربری سریعتر و مداوم در وب سایت شما لذت ببرند.


با گفتن این مطلب ، بیایید به بهترین ابزارها برای انجام تست سرعت وب سایت نگاهی بیندازیم.


1. ابزار تست سرعت وب سایت IsItWP

ابزار تست سرعت وب سایت IsItWP


ابزار تست سرعت وب سایت رایگان IsItWP مبتدی ترین ابزار تست  قالب هاستینگ هاستینزا سرعت وب سایت است. این امکان را به شما می دهد تا به سرعت عملکرد وب سایت خود را بررسی کنید ، چندین آزمایش را اجرا کنید و نتایج را به پایین بیاورید تا متوجه شوید چه چیزی وب سایت شما را کند می کند.


شما همچنین پیشنهادات بهبود منظمی را مرتب می کنید. برای دیدن مراحلی که می توانید برای رفع مشکلات عملکرد انجام دهید ، می توانید بر روی هر دسته کلیک کنید. این وب سایت همچنین مانیتورینگ به موقع سرور و سایر ابزارهای مفید را برای صاحبان وب سایت ارائه می دهد.


2. پینگدوم

پینگدوم


Pingdom یکی از محبوب ترین ابزار نظارت بر عملکرد وب سایت است. استفاده از آن آسان است و به شما امکان می دهد مکانهای مختلف جغرافیایی را برای اجرای یک تست که واقعاً مفید است انتخاب کنید.


نتایج با شرح ساده و قابل فهم ارائه می شود ، که در ادامه گزارش مفصلی ارائه می شود. قالب هاستینگ هاستینزا  شما در صورت بارگیری ، پیشنهادات بهبود عملکرد را در منابع بالا و فردی دریافت می کنید.


3. Google Pagespeed Insights

بینش های Google Pagespeed


Google Pagespeed Insights ابزاری برای نظارت بر عملکرد وب سایت است که توسط Google ایجاد شده است. این گزارشات عملکرد وب سایت را برای نمایش های تلفن همراه و دسک تاپ به شما می دهد. می توانید بین این گزارش ها فاصله بگیرید و مواردی را پیدا کنید که بین هر دو گزارش مشترک است و برخی که Google توصیه می کند در نمای تلفن همراه ثابت شود.


همچنین توصیه های مفصلی را برای هر شماره دریافت می کنید ، که برای توسعه دهندگان مفید است. با این حال ، خود این ابزار برای افراد مبتدی و غیر توسعه دهنده کمی آزار دهنده است.


4. GTmetrix

GTmetrix


GTmetrix یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند تست سرعت وب سایت است.  قالب هاستینگ هاستینزا این امکان را به شما می دهد تا وب سایت خود را با استفاده از ابزارهای محبوب مانند صفحات صفحات و YSlow تست کنید. با ایجاد یک حساب کاربری می توانید موقعیت جغرافیایی و مرورگر خود را تغییر دهید.


این گزارشات مفصل را با خلاصه ای از نتایج نشان می دهد. می توانید بین این دو ابزار جابجا شوید و توصیه ها را مشاهده کنید. با کلیک بر روی هر توصیه جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.


5- WebPageTest

WebPageTest


ابزار WebPageTest یکی دیگر از ابزارهای تست سرعت رایگان آنلاین است قالب هاستینگ هاستینزا  که می توانید از آن استفاده کنید. کمی پیشرفته‌تر از برخی ابزارهای دیگر موجود در لیست ما است. با این حال ، این امکان را به شما می دهد تا یک مرورگر و موقعیت جغرافیایی را برای آزمایش های خود انتخاب کنید.


به طور پیش فرض ، آزمایش را 3 بار انجام می دهد تا نتایج آزمون سرعت وب سایت شما را بدست آورد. این یک نمای دقیق از هر نتیجه ای را نشان می دهد که می توانید برای گسترش و مشاهده گزارش کامل کلیک کنید.


6. بار ضربه

تأثیر بار


Load Impact با سایر ابزارهای تست سرعت وب سایت در این لیست کمی متفاوت است. این امکان را به شما می دهد تا هنگام ورود بازدید کنندگان بیشتر در همان زمان ، وب سایت شما کند شود.


این یک سرویس پولی با یک تست رایگان محدود است که به شما امکان می دهد در مدت 3 دقیقه 25 کاربر مجازی ارسال کنید. نسخه پرداخت شده به شما امکان آزمایش بارهای بزرگتر را می دهد. این به شما کمک می کند تا تست سرعت وب سایت را آزمایش کنید ، ضمن اینکه آزمایش می کنید که چگونه افزایش ترافیک روی وب سایت شما تأثیر می گذارد.


7. پایدار

تا کنون


Uptrends یکی دیگر از ابزارهای تست سرعت وب سایت رایگان است.  قالب هاستینگ هاستینزا این امکان را به شما می دهد تا یک منطقه جغرافیایی ، مرورگر و گزینه تست تلفن همراه و دسک تاپ را انتخاب کنید.


نتایج ساده و آسان قابل فهم است زیرا این نشانگر نمره صفحه صفحات Google شما در خلاصه است. می توانید برای اطلاعات بیشتر به پایین بروید و از طریق منابع خود شانه بزنید تا مشکلات عملکرد را درک کنید.


8. بررسی بایت

بررسی بایت


Check Byte یکی دیگر از بررسی کنندگان زمان پاسخگویی وب سایت رایگان است. این کار به طور خاص برای بررسی اندازه گیری TTFB (زمان تا اولین بایت) ساخته شده است ، یعنی زمانی که وب سایت شما برای ارائه اولین بایت داده ها به مرورگر کاربر نیاز دارد. این یک روش بسیار مؤثر برای آزمایش سریعتر سرور میزبان وردپرس شما است.


برای بررسی سرعت و عملکرد وب سایت می توانید از هر یک از ابزارهای ذکر شده در بالا استفاده کنید. با این حال ، صرفاً اجرای تست ها به تنهایی به شما کمکی نمی کند.


شما باید یاد بگیرید که چگونه این تست ها را به درستی اجرا کنید و از داده ها برای بهینه سازی وب سایت خود استفاده کنید.


چگونه به درستی تست سرعت وب سایت را اجرا کنیم

اجرای تست سرعت وب سایت تضمین نمی شود که دقیقاً نحوه عملکرد وب سایت شما را بیان کند.


می بینید اینترنت مانند بزرگراه است. گاهی اوقات ترافیک یا ازدحام قالب هاستینگ هاستینزا  بیشتر وجود دارد که ممکن است شما را کند کند. در سایر موارد ، همه چیز روشن است و می توانید خیلی سریعتر از آن استفاده کنید.


چندین عامل دیگر درگیر هستند که می توانند بر کیفیت و صحت نتایج شما تأثیر بگذارند. مهم است که قبل از شروع تجزیه و تحلیل داده ها ، این تست ها را به طور کامل اجرا کنید.


بیایید ببینیم چگونه می توان تست سرعت وب سایت را به درستی انجام داد تا نتایج دقیق تری کسب کنیم.


1. اجرای تست های چندگانه

چندین فاکتور وجود دارد که می تواند در آزمایش شما تأثیر بگذارد. حتی اگر بیشتر ابزارهای تست سرعت وب سایت با سرعت سریع ای

چگونه می توان بلاک های کلاسیک را در وردپرس به گوتنبرگ تبدیل کرد


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد