تکاملات

بهترین سایت وردپرس

تکاملات

بهترین سایت وردپرس

تبدیل شدن به معلمین با اعتماد به نفس


معلمین اعتماد به نفس ، نقش تدریس متخصصان اطلاعات را در زمان انتقال و تغییر در آموزش عالی بررسی می کند. در حالی که اکنون در قرن بیست و یکم آموزش به عنوان عملکرد اصلی کتابخانه پذیرفته شده است ، کتابداران اغلب از آموزش کافی در زمینه آموزش و طراحی آموزشی برخوردار نیستند. در نتیجه مسئولیت های تدریس خود را استرس آور و چالش برانگیز می دانند. این کتاب با کاوش در الزامات و مسئولیت های نقش ، کتابداران را به موقعیتی راهنمایی می کند که در آن احساس اطمینان کنند که دانش و روش اساسی را برای رسیدگی به هر نوع درخواست آموزشی که به آنها می رسد ، کسب کرده اند و در این زمینه پیش قدم هستند. توسعه و ارتقا promoting ابتکارات آموزش و یادگیری. علاوه بر این،


تبدیل شدن به یک مدیر اجرایی امنیت جهانی


تبدیل شدن به یک مدیر اجرایی امنیت جهانی رویکردهای ملموس ، اثبات شده و عملی را برای بهینه سازی توانایی رهبر امنیت در هدایت عملکرد امنیتی ، ریسک و حریم خصوصی چند رشته ای امروز و فردا فراهم می کند.


نیاز به مدیران با آموزش و کارآمد که بر امنیت ، ریسک و حریم خصوصی کسب و کار متمرکز شده اند ، به طور چشمگیری افزایش یافته است ، زیرا پایه و اساس مهم مشاغل امروزی بیش از پیش به توانایی آنها برای اطمینان از عملکرد موثر و در دسترس بودن فرآیندهای تجاری و فناوری اعتماد می کند.


حملات سایبری ، جرایم الکترونیکی ، سرقت مالکیت معنوی و فعالیت در سطح جهان نیاز به برنامه ها و برنامه های امنیتی پایدار دارد که توسط مدیران اجرایی هدایت می شود که نمی توانند فقط با شرایط امروز سازگار شوند بلکه به آینده نیز توجه دارند.


این کتاب روش های بنیادی و عملی برای ایجاد تیم ها ، سازمان ها ، خدمات و عملیات برای برنامه امنیتی همگرای فیزیکی و اطلاعاتی امروز و فردا را ارائه می دهد ، همچنین اصول تراز را برای تجارت ، مدیریت ریسک و استراتژی های کاهش و نحوه ایجاد را آموزش می دهد. حرکت در حفاظت از عملیات تجاری.

تبدیل شدن به یک کارگر بین المللی کمک های بشردوستانه


تبدیل شدن به یک کارگر کمک بشردوستانه بین المللی از تجربیات افرادی که در حال حاضر کار می کنند و افرادی که امروز افرادی را برای کار در کمک های بشردوستانه استخدام می کنند ، و تجزیه و تحلیل پست های شغلی در یک دوره 9 ماهه است. این اطلاعات و مشاوره مربوطه را در اختیار شما قرار می دهد تا به جویندگان کار کمک کند تا آگاهانه تر درباره اینکه چه مراحلی را باید بردارند تصمیم بگیرند. ابتدا متقاضیان کار احتمالی را به فکر می اندازد که آیا این مسیر صحیح شغلی برای آنها است. سپس استراتژی های آزمایش شده برای آماده سازی برای یک شغل انسان دوستانه و رقابت در بازار کار بشردوستانه ارائه می دهد ، و به عنوان یک راهنمای جامع برای کسانی که در مورد حرفه ای در کمک های بشردوستانه بین المللی فکر می کنند ، خدمت می کند.

مهندسی صدا 101


Audio Engineering 101 یک راهنمای دنیای واقعی برای شروع کار در صنعت ضبط است. اگر رویا ، ایده ، موسیقی و خلاقیت دارید اما نمی دانید از کجا شروع کنید ، پس این کتاب برای شما مناسب است!

پر شده از مشاوره عملی در مورد نحوه حرکت در دنیای ضبط ، از نویسنده ای با تجربه دست اول و زندگی واقعی ، Audio Engineering 101 به شما کمک می کند تا در صنعت موسیقی مهیج ، اما سخت و گیج کننده موفق شوید.

شامل تمام مواردی که شما باید در مورد روند ضبط بدانید ، از ویژگی های صدا گرفته تا راهنمای میکروفون گرفته تا ضبط آنالوگ در مقابل دیجیتال. دیتمار همه اصول را پوشش می دهد - تجهیزات ، آکوستیک استودیو ، اصول EQ / فشرده سازی ، نمونه های موسیقی برای کار از زمان و زمان و نحوه استفاده از فشرده سازی. س FAالات متداول متخصصان به شما واقعیت واقعی زندگی در صنعت را می دهند.

کارشناس صوتی


با این کتاب آسان خواندنی ، که با بیش از 400 شکل و عکس نشان داده شده است ، درک عمیقی از عملکرد و تئوری صوتی به دست آورید. نویسنده Ethan Winer با استفاده از عقل سلیم ، توضیحات ساده انگلیسی و حداقل ریاضیات ، به شما کمک می کند صدا را در عمیق ترین و فنی ترین سطح درک کنید - بدون نیاز به مدرک مهندسی.


اگر شما یک مهندس ضبط متوسط ​​یا پیشرفته صوتی هستید ، قبلاً مکانیک اساسی نحوه کارکرد صدا را می دانید. این کتاب شما را فراتر از آن خواهد برد ، با هم ترکیب مفاهیم صوتی ، نظریه های ادراک شنیداری و آکوستیک ، فیزیک آلات موسیقی و الکترونیک اساسی و نشان دادن روابط آنها با یکدیگر.


وینر به جای اینکه فقط نحوه استفاده از دستگاه های صوتی مانند اکولایزرها و کمپرسورها را به شما نشان دهد ، نحوه کار آنها در داخل و نحوه مشخصات و آزمایش آنها را توضیح می دهد.


با استفاده از Audio Expert به موارد زیر دسترسی خواهید داشت:


* فیلم ها و نمونه های صوتی بر روی وب سایت همراه (www.TheAudioExpertBook.com) است که به کمک شما را در درک موضوعات پیچیده، مانند لرزش و رزونانس

* توضیحات اگنوستیک بستر های نرم افزاری، استفاده به سیستم عامل های ویندوز و مک، و برای اکثر نرم افزار و سخت افزار

* راهنمایی عملی ، ترفندها ، توصیه ها ، و بسیاری از افسانه گفتن


فصل های پاداش در حال حاضر در سایت FocalPress.com در دسترس هستند.


http://www.focalpress.com/books/audio/the_audio_expert.aspx؟terms= صوتی + خبره