تکاملات

بهترین سایت وردپرس

تکاملات

بهترین سایت وردپرس

محبوب ترین و بهترین مضامین وردپرس 2020 (انتخاب خبره)

محبوب ترین و بهترین مضامین وردپرس 2020 (انتخاب خبره)

د؟


با هزاران مضمون رایگان و برتر وردپرس در دسترس است ، برای مبتدیان بسیار سخت است که برای نیاز خود بهترین تم وردپرس را انتخاب کنند.


در این مقاله ، انتخاب متخصصان خود از بهترین و محبوب ترین مضامین وردپرس در سال 2020 را به اشتراک خواهیم گذاشت.


بهترین مضامین وردپرس


توجه: برخی از این مضامین حتی قدیمی تر از سال 2019 هستند ، اما به دلیل طراحی ، ویژگی ها و به روزرسانی های باورنکردنی بسیار محبوب باقی مانده اند.


متداول ترین صفحات همه محبوب و بهترین مضامین وردپرس

مضامین وردپرس از نظر ویژگی ها و گزینه ها مبتنی بر طاقچه هستند یا چند منظوره هستند.


می توانید برای صنعت خود از یک موضوع مبتنی بر طاقچه استفاده کنید (برای مثال ، یک موضوع رستوران ). همچنین می توانید یک موضوع چند منظوره را انتخاب کنید که انعطاف پذیر باشد و برای هر نوع وب سایت کار کند.


صرف نظر از نوع ، همه بهترین تم های وردپرس دارای ویژگی ها و ویژگی های زیر هستند:


طراحی پاسخگو موبایل: طرح های تم پاسخگو و آماده شبکیه هستند ، بنابراین وب سایت وردپرس شما در تمام اندازه ها و دستگاه های صفحه نمایش عالی به نظر می رسد.


بهینه سازی SEO: موضوع از بهترین شیوه های سئو پیروی می کند ، بنابراین وب سایت شما می تواند در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد.


پشتیبانی صفحه سازنده: این موضوع با سازندگان محبوب صفحه کشیدن و رها کردن وردپرس سازگار است . این کمک می کند تا هر زمان که به آنها احتیاج داشته باشید صفحات فرود سفارشی ایجاد کنید.


سرعت و عملکرد: موضوع شما نقش مهمی در سرعت و عملکرد وب سایت شما دارد. شما باید با بارهای صفحه سریعتر و تجربه کاربری بهینه شده ، به دنبال موضوع باشید.


این ویژگی های اساسی است که شما باید قبل از انتخاب آن برای وب سایت خود به یک موضوع نگاه کنید. هر موضوعی که در لیست ما قرار دارد جدا از موارد اصلی که در بالا به آنها اشاره کردیم دارای بسیاری از ویژگیهای مفید دیگر است و می توانید در توضیحات آنها در مورد آن بخوانید.


اکنون که در مورد ویژگیهای مشترک همه مضامین محبوب بحث کرده ایم ، بیایید نگاهی بیندازیم به انتخاب خبره ما از بهترین مضامین 2020.


توجه: به دنبال شروع یک وب سایت ، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین جدید هستید؟ راهنمای گام به گام ما در مورد چگونگی شروع یک وبلاگ ، نحوه ایجاد یک وب سایت یا نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین را دنبال کنید .


حتی می توانید تیم خدمات وبلاگ خود را به صورت رایگان با سرویس راه اندازی وبلاگ رایگان ما تنظیم کنید .


1. تم دیوی

ElegantThemes Divi


Divi یکی از محبوب ترین تم های وردپرس و سازنده صفحه نهایی است. این عنصر و ماژول های تصویری متعدد دارد که به شما در ایجاد یک وب سایت زیبا کمک می کند.


موضوع همراه با صدها نفر از طرح های آماده رایگان برای صنایع و سوله های مختلف است. این امکان را به شما می دهد تا یک طرح وب سایت را با وارد کننده نسخه ی نمایشی 1 کلیک وارد کنید که به شما در شروع سریع کمک می کند.


با ایجاد صفحه کشیدن و رها کردن صفحه ، می توانید عناصر را جابجا کنید ، طراحی های سفارشی را ذخیره و مدیریت کنید و از سبک های جهانی در همه صفحات وب استفاده کنید.


Divi کنترل کاملی از طراحی طرح ، ویرایش متن درون خطی و CSS سفارشی را به شما می دهد. بسیار انعطاف پذیر و کاربردی آسان است.


امروز موضوع Divi را دریافت کنید!


2. موضوع وردپرس Astra

تم آسترا


Astra یک تم مدرن وردپرس است که برای ایجاد هر وب سایتی طراحی شده است. این نرم افزار با همه سازندگان محبوب صفحه کشیدن و رها کردن یکپارچه کار می کند.


موضوع همراه با چندین سایت مبتدی است که می توانید برای راه اندازی سریع وب سایت از آنها استفاده کنید. این وب سایت های آماده برای تجارت های کوچک ، وبلاگ ها و فروشگاه های WooCommerce مناسب هستند .


دارای چندین ویژگی شگفت انگیز ، از جمله هدر صفحه ، منو مگا ، گزینه های چند طرح بندی ، فونت های Google ، گزینه های رنگ نامحدود ، طرح بندی صفحه وبلاگ مجزا و ابزارک های سفارشی است.


موضوع Astra همچنین برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین ادغام قدرتمندی با افزونه WooCommerce ارائه می دهد . موضوع WooCommerce آنها دارای پیمایش نامحدود ، نمایش سریع محصول ، صفحه فروشگاه ، گالری محصولات و گزینه های سبد خرید است.


این سیستم همچنین با سیستم های مدیریت محبوب یادگیری مانند LearnDash ادغام می شود . Astra برای بهینه سازی وب سایت شما در موتورهای جستجو ، بهینه سازی سئو داخلی را ایجاد کرده است.


امروز موضوع وردپرس Astra را دریافت کنید!


3. Themify Ultra

Themify Ultra


Themify Ultra یک موضوع چند منظوره قدرتمند وردپرس است که به شما کمک می کند تا به راحتی یک وب سایت تهیه کنید . این مجموعه با ده ها سایت آماده برای شیوه زندگی ، مجله ، رستوران ، عکاسی ، مد و… همراه است.


همچنین شامل سازنده صفحه Themify است که می توانید برای شخصی سازی از آن استفاده کنید. این چندین افزونه سازنده برای اضافه کردن عناصر پیشرفته مانند میله های پیشرفت ، پیشخوان ها ، جداول قیمت گذاری ، پخش کننده صوتی و موارد دیگر دارد.


سایر ویژگی های قابل توجه شامل گزینه های طرح بندی هوشمند ، انتخاب رنگ ، تایپوگرافی واضح ، پیمایش مبتنی بر بخش ، فیلترهای تصویری و گزینه های نمونه کارها است.


Themify Ultra همچنین یک موضوع ایده آل برای شروع یک فروشگاه WooCommerce است. تنظیم و سفارشی سازی با شخصی سازنده زنده وردپرس بسیار آسان است.


موضوع Themify Ultra را امروز دریافت کنید!


4. OceanWP

OceanWP


OceanWP یک موضوع چند منظوره وردپرس رایگان است. این برنامه با یک وارد کننده محتوای نسخه ی نمایشی 1 کلیک و صدها سایت آماده برای راه اندازی فوراً وب سایت همراه است.


این موضوع دارای چندین پسوند برای اضافه کردن ویژگی هایی به وب سایت شما مانند یک پنجره ورود به سیستم ، فید اینستاگرام ، یک پاورقی چسبنده ، یک نوار لغزنده پست برجسته و موارد دیگر است. این ترجمه برای ایجاد یک وب سایت چند زبانه آماده است .


موضوع OceanWP از WooCommerce خارج از کادر پشتیبانی می کند. این ویژگی های داخلی SEO برای کمک به بهبود رتبه وب سایت شما دارد.


موضوع OceanWP را امروز دریافت کنید!


5- دستیابی به موفقیت

دستیابی به موفقیت حرفه ای


Breakthrough Pro یک مضمون وردپرس مینیمالیستی است. این است که در بالای چارچوب تم Genesis توسط StudioPress ساخته شده است و آن را قدرتمند و قوی می کند.


موضوع برای هر وب سایت تجاری ایده آل است. این برنامه با 9 ابزارک سفارشی ، 3 گزینه طرح ، قالب صفحه صفحه ، و یک هدر دلخواه همراه است. با ویرایشگر بلوک گوتنبرگ کار می کند تا پست ها و صفحات را به راحتی سفارشی کنید.


StudioPress اکنون بخشی از WP Engine است ، محبوب ترین شرکت میزبانی وردپرس با مدیریت . در صورتی که برای میزبانی وب WP Engine برای ساخت وب سایت خود ثبت نام کنید می توانید این مضمون و همه 35+ مضامین دیگر StudioPress را دریافت کنید.


جایزه: کاربران WPBeginner 20٪ تخفیف دیگری نیز دریافت می کنند. امروز با WP Engine شروع کنید!

نحوه تمیز کردن کتابخانه رسانه ای وردپرس (2 روش آسان)

نحوه تمیز کردن کتابخانه رسانه ای وردپرس (2 روش آسان)

نحوه تمیز کردن کتابخانه رسانه ای وردپرس (2 روش آسان)


چرا کتابخانه رسانه وردپرس را تمیز کنید؟

وردپرس از هر تصویری که در وب سایت خود بارگذاری می کنید چندین نسخه ایجاد می کند. تم ها و افزونه های WordPress همچنین ممکن است اندازه تصویر اضافی را درخواست کنند .


به غیر از این اندازه های تصویر ، ممکن است در آخر بارگذاری یک تن از تصاویر که در واقع در هیچ کجای وب سایت خود استفاده نمی کنید.


این پرونده های رسانه ای فضای دیسک را روی سرور میزبان وردپرس شما می گیرند. آنها همچنین اندازه های پشتیبان وردپرس شما را افزایش می دهند ، به این معنی که برای تهیه نسخه پشتیبان ، انتقال و بازیابی وب سایت شما زمان بیشتری می برد.


اگر مدتی است که وب سایت WordPress را اداره می کنید ، می توانید از تمیز کردن کتابخانه رسانه ای وردپرس بهره مند شوید.


گفته می شود ، بیایید به چگونگی تمیز کردن کتابخانه رسانه ای وردپرس نگاهی بیندازیم.


برای این آموزش دو افزونه مختلف را پوشش خواهیم داد و شما می توانید یکی از مواردی را انتخاب کنید که به نظر راحت تر است.


توجه: با حذف آنها برای همیشه ، پرونده های رسانه ای استفاده نشده را پاک خواهید کرد. این عملکرد قابل برگشت نیست. قبل از ادامه کار اطمینان حاصل کنید که از نسخه پشتیبان کامل وردپرس در محل خود استفاده کنید.


آموزش تصویری



مشترک شدن در WPBeginner

اگر دستورالعمل های کتبی را ترجیح می دهید ، فقط خواندن را ادامه دهید.


روش 1. کتابخانه رسانه وردپرس را با استفاده از Media Cleaner تمیز کنید

برای این روش از افزونه Media Cleaner استفاده خواهیم کرد. این به عنوان یک افزونه رایگان با نسخه حرفه ای موجود با برخی از ویژگی های بیشتر در دسترس است.


اول ، کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Media Cleaner است. برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای مرحله به مرحله ما درباره نحوه نصب افزونه وردپرس مراجعه کنید .


پس از فعال سازی ، به صفحه رسانه »Cleaner بروید تا کتابخانه رسانه وردپرس خود را تجزیه و تحلیل کنید. این افزونه ممکن است از شما بخواهد تنظیم مجدد خود را انجام دهید ، در طی این فرآیند جدول جدیدی را در بانک اطلاعات وردپرس شما برای ذخیره داده ایجاد می کند.


پس از آن ، برای اجرای تحلیل رسانه باید بر روی دکمه Start Scan کلیک کنید.


پاک کننده رسانه


Media Cleaner اکنون به دنبال پرونده هایی در کتابخانه رسانه شما و در داخل پیام ها و صفحات WordPress شما خواهد بود. این فایلها را که در کتابخانه رسانه شما هستند اما در وب سایت شما استفاده نشده اند ، امتحان خواهید کرد.


این ممکن است بسته به اندازه کتابخانه رسانه شما و مطالبی که در اختیار دارید ممکن است مدتی طول بکشد.


پس از اتمام ، لیستی از نتایج را مشاهده خواهید کرد. این فایل های رسانه ای را که در حال حاضر در وب سایت شما استفاده نمی کنند به شما نشان می دهد.


نتایج پاک کننده رسانه


می توانید پرونده هایی را که نمی خواهید آنها را نگه دارید و آنها را حذف کنید انتخاب کنید. همچنین می توانید بر روی دکمه Delete All کلیک کنید تا فوراً کلیه فایلهای رسانه ای استفاده نشده حذف شود.


با استفاده از Media Dedupper ، کتابخانه رسانه ای وردپرس را تمیز کنید

برای این روش از افزونه Media Dedupper استفاده خواهیم کرد. این نسخه همچنین به صورت نسخه رایگان و پولی ارائه می شود.


با این حال ، ما توصیه می کنیم از نسخه حرفه ای استفاده کنید زیرا به شما امکان می دهد از حذف تصاویر تکراری در گالری وردپرس ، Yoast SEO ، WooCommerce و موارد دیگر جلوگیری کنید.


ابتدا باید افزونه Media Dedupper را نصب و فعال کنید. برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای مرحله به مرحله ما درباره نحوه نصب افزونه وردپرس مراجعه کنید .


پس از فعال سازی ، باید به صفحه رسانه » صفحه مدیریت Duplicates مراجعه کرده و بر روی دکمه Index Media کلیک کنید تا کتابخانه رسانه خود را تحلیل کنید.


نسخه های تکراری را مدیریت کنید


این افزونه تجزیه و تحلیل کتابخانه رسانه شما را آغاز می کند و تمام تصاویر تکراری را فهرست می کند. سپس می توانید ببینید که آیا یک تصویر تکراری در وب سایت شما استفاده شده است یا خیر.


پس از بررسی پرونده ها ، می توانید تمام پرونده ها یا نسخه های خاص را انتخاب کنید. در مرحله بعد ، به سادگی گزینه "Smart Delete" را از منوی کشویی اقدامات Bulk انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه Apply کلیک کنید.


حذف هوشمند


ویژگی Smart Delete اطمینان حاصل می کند که تصاویری که در وب سایت شما استفاده می شوند حذف نشده اند. همچنین تصاویر تکراری را به شما امکان می دهد تا از بارگیری مجدد فایل های رسانه ای بدون بارگذاری مجدد در همان پرونده ، استفاده مجدد کنید.


بهینه سازی پرونده های رسانه ای خود

اکنون که به تصاویر کپی بر روی وب سایت خود اهمیت داده اید ، قدم بعدی بهینه سازی پرونده های رسانه موجود است.


بسیاری از مبتدیان ، مستقیماً تصاویر را از تلفن و دوربین خود بارگذاری می کنند. این تصاویر با کیفیت بالا معمولاً در پرونده سازی بسیار بزرگ هستند. آنها فضای دیسک را اشغال می کنند ، اندازه های پشتیبان را افزایش می دهند و بر سرعت و عملکرد وردپرس تأثیر می گذارند .


شما می توانید از افزونه فشرده سازی تصویر وردپرس استفاده کنید تا به طور خودکار پرونده های رسانه ای خود را بدون از دست دادن کیفیت بهینه کنید. همچنین می توانید از نکات ما در مورد چگونگی بهینه سازی تصاویر برای عملکرد وب قبل از بارگذاری آنها در سایت خود استفاده کنید (این خیلی بهتر است).


امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه کتابخانه رسانه ای وردپرس را تمیز کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد نحوه تمیز کردن پایگاه داده WordPress خود را مشاهده کنید .


اگر این مقاله را دوست دارید ، لطفاً در کانال YouTube ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید . همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک پیدا کنید .


186

سهام

 اشتراک گذاری توییت اشتراک گذاری پین

همین حالا محبوب در WPBeginner !

نحوه شروع پادکست خود (گام به گام)

نحوه شروع پادکست خود (گام به گام)


Google Analytics در وردپرس

نحوه نصب Google Analytics در وردپرس برای مبتدیان


چک لیست

چک لیست: 15 کارهایی که باید قبل از تغییر مضامین وردپرس انجام دهید



چگونه به درستی وبلاگ خود را از WordPress.com به WordPress.org منتقل کنید



درباره ستاد تحریریه

ستاد تحریریه در WPBeginner تیمی از متخصصین وردپرس به رهبری سید بلخی است. مورد اعتماد بیش از 1.3 میلیون خواننده در سراسر جهان.


ابزار نهایی WordPress

نظرات

تبریک می گویم ، شما این فرصت را دارید که اولین نظر در مورد این مقاله باشید.

سوال یا پیشنهادی دارید؟ لطفاً برای شروع بحث نظر دهید.

پاسخ دهید

با تشکر از شما برای انتخاب یک نظر. لطفاً به خاطر داشته باشید که همه نظرات مطابق با خط مشی اظهار نظر تعدیل می شوند و آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. لطفاً در قسمت نام از کلمات کلیدی استفاده نکنید. بیایید مکالمه شخصی و معنی دار داشته باشیم.


اسم واقعی شما


آدرس ایمیل...


مرا از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه کن. همچنین می توانید بدون اظهار نظر مشترک شوید .

نحوه استفاده از Dynamic Field Field در وردپرس به صورت خودکار پر کردن فرم ها

نحوه استفاده از Dynamic Field Field در وردپرس به صورت خودکار پر کردن فرم ها

نحوه استفاده از Dynamic Field Field در وردپرس به صورت خودکار پر کردن فرم ها 

 کنید؟


جمعیت میدان پویا به شما امکان می دهد تا بطور خودکار فیلدهای فرم را بر اساس انتخاب کاربر ، رشته های پرس و جو یا نوع فیلد پر کنید.


این باعث می شود فرمهای شما هوشمند شوند ، باعث صرفه جویی در وقت کاربر ، ارائه یک تجربه کاربری بهتر و در نهایت سرعت تکمیل فرم می شوند.


در این مقاله ، ما نحوه استفاده از جمعیت زمینه پویا در WordPress را برای پر کردن فرم های خودکار به شما نشان خواهیم داد.


فیلدهای فرم را به صورت خودکار در WordPress با جمعیت زمینه Dynamic پر کنید


جمعیت میدان پویا چیست؟

جمعیت زمینه پویا روشی است که به صاحبان وب سایت اجازه می دهد تا بطور خودکار فیلدهای فرم را بر اساس انتخاب کاربر ، نوع فرم ، رشته های پرس و جو یا منطق شرطی پر کنند.


به عنوان مثال ، یک فروشگاه تجارت الکترونیک می تواند با استفاده از محصولات موجود در WooCommerce یا هر نرم افزار تجارت الکترونیکی دیگر ، شکلی را ایجاد کند که زمینه محصول در فرم ، به صورت دایمیانه جمع شود .


به طور مشابه ، یک وب سایت املاک و مستغلات می تواند به طور خودکار لیست ها ، نمایندگان ، زمینه های نوع املاک را در فرم های انتصاب و تولید نسل خود جمع کند.


کاربران پیشرفته و توسعه دهندگان همچنین می توانند از پارامترهای URL برای پر کردن بصورت پویا زمینه های فرم با استفاده از پیوندهای هوشمند از طریق خبرنامه ایمیل یا سایر تعامل وب سایت استفاده کنند.


با بیان این مطلب ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توان از جمعیت زمینه پویا به راحتی در وردپرس استفاده کرد.


نحوه استفاده از جمعیت میدان پویا در وردپرس

اول ، کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه WPForms است. برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای مرحله به مرحله ما درباره نحوه نصب افزونه وردپرس مراجعه کنید .


WPForms بهترین افزونه فرم تماس با وردپرس در بازار است. این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از ابزار ساده و کشیدن ساده ، فرم های آنلاین را به راحتی ایجاد کنید.


همچنین با جمعیت زمینه پویا ، منطق شرطی و زمینه های فرم پیشرفته همراه است. در کنار هم ، این ویژگی ها به شما امکان می دهند فرم های هوشمندانه تر و تعاملی را برای وب سایت خود ایجاد کنید.


توجه: WPForms توسط بنیانگذار WPBeginner ، سید بلخی تأسیس می شود .


پس از فعال کردن افزونه ، برای وارد کردن کلید مجوز خود باید به صفحه WPForms »تنظیمات مراجعه کنید. می توانید این اطلاعات را در زیر حساب خود در وب سایت WPForms پیدا کنید.


کلید مجوز WPForms


در مرحله بعد ، برای ایجاد اولین فرم خود ، باید به WPForms مراجعه کنید »اضافه کردن جدید . از شما خواسته می شود که نام خود را برای فرم خود تهیه کنید و سپس الگویی را برای شروع انتخاب کنید.


ایجاد فرم جدید


WPForms اکنون فرم شما را با قسمتهای از پیش انتخاب شده بارگیری می کند. می توانید برای ویرایش قسمتهای فرم کلیک کنید یا از ویژگی drag and drop استفاده کنید تا آنها را به بالا و پایین منتقل کنید. همچنین می توانید فیلدهای فرم را فقط با یک کلیک اضافه و حذف کنید.


بیایید یک فیلد فرم جدید اضافه کنیم تا آن را با انتخاب های پویا جمع کنیم.


برای استفاده از گزینه های انتخاب پویا می توانید یک کادر بازشویی ، چند گزینه ای یا یک کادر تأیید را به فرم خود اضافه کنید. به سادگی بر روی یک زمینه از ستون سمت چپ کلیک کنید تا آن را به فرم خود اضافه کنید.


فیلدهای فرم را اضافه کنید


بعد ، برای ویرایش فیلد کلیک کنید و سپس از ستون سمت چپ ، منوی Advanced Optins را گسترش دهید.


گزینه های پیشرفته


از اینجا ، شما باید یک گزینه پویا را در زیر گزینه های دینامیک انتخاب کنید. WPForms از انواع ارسال و طبقه بندی های ثبت شده در سایت وردپرس شما پشتیبانی می کند. به خاطر این آموزش ، نوع Product Products را انتخاب می کنیم.


گزینه های پویا 


WPForms اکنون بطور خودکار فیلدها را در قالب پیش نمایش بارگذاری و نمایش می دهد.


اکنون می توانید فرم خود را ذخیره کرده و از سازنده فرم خارج شوید.


برای افزودن فرم در یک پست یا صفحه وردپرس ، فقط پست یا صفحه ای را که می خواهید آن را اضافه کنید ویرایش کنید.


در صفحه ویرایش پست ، بلوک WPForms را به قسمت ویرایش پست خود اضافه کنید. بعد از آن فرم ایجاد شده قبلی را از فهرست کشویی انتخاب کنید.


افزودن بلوک WPForms در وردپرس


اکنون می توانید پست یا صفحه خود را ذخیره کرده و به وب سایت خود مراجعه کنید تا فرم خود را با مقادیر درست پویا در عمل مشاهده کنید.


پیش نمایش WPForm


به طور خودکار فیلدهای فرم را با استفاده از پارامترهای URL پر کنید

WPForms همچنین به شما امکان می دهد فیلدهای فرم را با استفاده از پارامترهای URL به صورت پویا پر کنید. این به شما امکان می دهد پیوندهای هوشمند ایجاد کنید که به طور خودکار اطلاعات را به فرم ارسال کرده و آن را برای ارسال به کاربران خود پر کنید.


ابتدا باید یک شکل جدید ایجاد کرده یا فرم موجود را در WPForms ویرایش کنید. پس از اتمام ایجاد فرم خود ، از ستون سمت چپ به برگه تنظیمات بروید و برگه "General" را انتخاب کنید.


در این صفحه باید جعبه را فعال کنید تا بتوانید جمعیت میدان پویا را فعال کنید.


زمینه های پویا را فعال کنید


اکنون می توانید فرم خود را ذخیره کرده و از سازنده فرم خارج شوید. فرم شما اکنون آماده است تا با استفاده از پارامترهای URL ، پویا زمینه های فرم را جمع کند.


ایجاد پیوندها با پارامترهای URL


WPForms زمینه های فرم پویا را که از طریق پارامترهای URL در یک قالب خاص منتقل می شود ، می پذیرد.


https://example.com/contact/؟wpf15_1=value


بیایید آن را تجزیه کنیم.


بخشی از URL قبل از علامت سؤال "؟" URL صفحه ای است که فرم شما را دارد. به عنوان مثال ، صفحه فرم تماس با شما.

؟ wpf - شروع پارامترهای فیلد فرم WPForm را نشان می دهد.

15 - شناسه فرم شماست

_1 - بعد شناسه فیلد را دارید

= مقدار - = شروع مقداری را که می خواهید به فرم منتقل شده و مقدار واقعی فیلد را نشان می دهد نشان می دهد.

در اینجا مثالی از URL است که در آن ما عنوان محصول را به عنوان فیلد متن به فرم بازخورد منتقل می کنیم.


https://example.com/contact/?wpf15_2=Vintage%20Flower%20Vase


URL را به پست خود اضافه کنید


توجه کنید که چگونه از٪ 20 برای نشان دادن فاصله بین کلمات در عنوان محصول استفاده کرده ایم.


یافتن شناسه فرم و فیلد در WPForms


برای ایجاد پارامترهای URL ، باید فرم و شناسه فیلد را بدانید. در اینجا چگونه می توانید این مقادیر را پیدا کنید.


به سادگی فرم خود را ویرای

قالب هاستینگ هاستینزا اپارات نحوه اجرای صحیح تست سرعت وب سایت (8 بهترین ابزار)

نحوه استفاده از Dynamic Field Field در وردپرس به صورت خودکار پر کردن فرم ها

نحوه استفاده از Dynamic Field Field در وردپرس به صورت خودکار پر کردن فرم ها 

 کنید؟


جمعیت میدان پویا به شما امکان می دهد تا بطور خودکار فیلدهای فرم را بر اساس انتخاب کاربر ، رشته های پرس و جو یا نوع فیلد پر کنید.


این باعث می شود فرمهای شما هوشمند شوند ، باعث صرفه جویی در وقت کاربر ، ارائه یک تجربه کاربری بهتر و در نهایت سرعت تکمیل فرم می شوند.


در این مقاله ، ما نحوه استفاده از جمعیت زمینه پویا در WordPress را برای پر کردن فرم های خودکار به شما نشان خواهیم داد.


فیلدهای فرم را به صورت خودکار در WordPress با جمعیت زمینه Dynamic پر کنید


جمعیت میدان پویا چیست؟

جمعیت زمینه پویا روشی است که به صاحبان وب سایت اجازه می دهد تا بطور خودکار فیلدهای فرم را بر اساس انتخاب کاربر ، نوع فرم ، رشته های پرس و جو یا منطق شرطی پر کنند.


به عنوان مثال ، یک فروشگاه تجارت الکترونیک می تواند با استفاده از محصولات موجود در WooCommerce یا هر نرم افزار تجارت الکترونیکی دیگر ، شکلی را ایجاد کند که زمینه محصول در فرم ، به صورت دایمیانه جمع شود .


به طور مشابه ، یک وب سایت املاک و مستغلات می تواند به طور خودکار لیست ها ، نمایندگان ، زمینه های نوع املاک را در فرم های انتصاب و تولید نسل خود جمع کند.


کاربران پیشرفته و توسعه دهندگان همچنین می توانند از پارامترهای URL برای پر کردن بصورت پویا زمینه های فرم با استفاده از پیوندهای هوشمند از طریق خبرنامه ایمیل یا سایر تعامل وب سایت استفاده کنند.


با بیان این مطلب ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توان از جمعیت زمینه پویا به راحتی در وردپرس استفاده کرد.


نحوه استفاده از جمعیت میدان پویا در وردپرس

اول ، کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه WPForms است. برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای مرحله به مرحله ما درباره نحوه نصب افزونه وردپرس مراجعه کنید .


WPForms بهترین افزونه فرم تماس با وردپرس در بازار است. این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از ابزار ساده و کشیدن ساده ، فرم های آنلاین را به راحتی ایجاد کنید.


همچنین با جمعیت زمینه پویا ، منطق شرطی و زمینه های فرم پیشرفته همراه است. در کنار هم ، این ویژگی ها به شما امکان می دهند فرم های هوشمندانه تر و تعاملی را برای وب سایت خود ایجاد کنید.


توجه: WPForms توسط بنیانگذار WPBeginner ، سید بلخی تأسیس می شود .


پس از فعال کردن افزونه ، برای وارد کردن کلید مجوز خود باید به صفحه WPForms »تنظیمات مراجعه کنید. می توانید این اطلاعات را در زیر حساب خود در وب سایت WPForms پیدا کنید.


کلید مجوز WPForms


در مرحله بعد ، برای ایجاد اولین فرم خود ، باید به WPForms مراجعه کنید »اضافه کردن جدید . از شما خواسته می شود که نام خود را برای فرم خود تهیه کنید و سپس الگویی را برای شروع انتخاب کنید.


ایجاد فرم جدید


WPForms اکنون فرم شما را با قسمتهای از پیش انتخاب شده بارگیری می کند. می توانید برای ویرایش قسمتهای فرم کلیک کنید یا از ویژگی drag and drop استفاده کنید تا آنها را به بالا و پایین منتقل کنید. همچنین می توانید فیلدهای فرم را فقط با یک کلیک اضافه و حذف کنید.


بیایید یک فیلد فرم جدید اضافه کنیم تا آن را با انتخاب های پویا جمع کنیم.


برای استفاده از گزینه های انتخاب پویا می توانید یک کادر بازشویی ، چند گزینه ای یا یک کادر تأیید را به فرم خود اضافه کنید. به سادگی بر روی یک زمینه از ستون سمت چپ کلیک کنید تا آن را به فرم خود اضافه کنید.


فیلدهای فرم را اضافه کنید


بعد ، برای ویرایش فیلد کلیک کنید و سپس از ستون سمت چپ ، منوی Advanced Optins را گسترش دهید.


گزینه های پیشرفته


از اینجا ، شما باید یک گزینه پویا را در زیر گزینه های دینامیک انتخاب کنید. WPForms از انواع ارسال و طبقه بندی های ثبت شده در سایت وردپرس شما پشتیبانی می کند. به خاطر این آموزش ، نوع Product Products را انتخاب می کنیم.


گزینه های پویا 


WPForms اکنون بطور خودکار فیلدها را در قالب پیش نمایش بارگذاری و نمایش می دهد.


اکنون می توانید فرم خود را ذخیره کرده و از سازنده فرم خارج شوید.


برای افزودن فرم در یک پست یا صفحه وردپرس ، فقط پست یا صفحه ای را که می خواهید آن را اضافه کنید ویرایش کنید.


در صفحه ویرایش پست ، بلوک WPForms را به قسمت ویرایش پست خود اضافه کنید. بعد از آن فرم ایجاد شده قبلی را از فهرست کشویی انتخاب کنید.


افزودن بلوک WPForms در وردپرس


اکنون می توانید پست یا صفحه خود را ذخیره کرده و به وب سایت خود مراجعه کنید تا فرم خود را با مقادیر درست پویا در عمل مشاهده کنید.


پیش نمایش WPForm


به طور خودکار فیلدهای فرم را با استفاده از پارامترهای URL پر کنید

WPForms همچنین به شما امکان می دهد فیلدهای فرم را با استفاده از پارامترهای URL به صورت پویا پر کنید. این به شما امکان می دهد پیوندهای هوشمند ایجاد کنید که به طور خودکار اطلاعات را به فرم ارسال کرده و آن را برای ارسال به کاربران خود پر کنید.


ابتدا باید یک شکل جدید ایجاد کرده یا فرم موجود را در WPForms ویرایش کنید. پس از اتمام ایجاد فرم خود ، از ستون سمت چپ به برگه تنظیمات بروید و برگه "General" را انتخاب کنید.


در این صفحه باید جعبه را فعال کنید تا بتوانید جمعیت میدان پویا را فعال کنید.


زمینه های پویا را فعال کنید


اکنون می توانید فرم خود را ذخیره کرده و از سازنده فرم خارج شوید. فرم شما اکنون آماده است تا با استفاده از پارامترهای URL ، پویا زمینه های فرم را جمع کند.


ایجاد پیوندها با پارامترهای URL


WPForms زمینه های فرم پویا را که از طریق پارامترهای URL در یک قالب خاص منتقل می شود ، می پذیرد.


https://example.com/contact/؟wpf15_1=value


بیایید آن را تجزیه کنیم.


بخشی از URL قبل از علامت سؤال "؟" URL صفحه ای است که فرم شما را دارد. به عنوان مثال ، صفحه فرم تماس با شما.

؟ wpf - شروع پارامترهای فیلد فرم WPForm را نشان می دهد.

15 - شناسه فرم شماست

_1 - بعد شناسه فیلد را دارید

= مقدار - = شروع مقداری را که می خواهید به فرم منتقل شده و مقدار واقعی فیلد را نشان می دهد نشان می دهد.

در اینجا مثالی از URL است که در آن ما عنوان محصول را به عنوان فیلد متن به فرم بازخورد منتقل می کنیم.


https://example.com/contact/?wpf15_2=Vintage%20Flower%20Vase


URL را به پست خود اضافه کنید


توجه کنید که چگونه از٪ 20 برای نشان دادن فاصله بین کلمات در عنوان محصول استفاده کرده ایم.


یافتن شناسه فرم و فیلد در WPForms


برای ایجاد پارامترهای URL ، باید فرم و شناسه فیلد را بدانید. در اینجا چگونه می توانید این مقادیر را پیدا کنید.


به سادگی فرم خود را ویرای

قالب هاستینگ هاستینزا اپارات نحوه اجرای صحیح تست سرعت وب سایت (8 بهترین ابزار)

قالب هاستینگ هاستینزا اپارات نحوه اجرای صحیح تست سرعت وب سایت (8 بهترین ابزار)

قالب هاستینگ هاستینزا اپارات نحوه اجرای صحیح تست سرعت وب سایت (8 بهترین ابزار)

 آزمون سرعت وب سایت خود به دنبال چه چیزی باشند.


یک تن از ابزار تست سرعت وب سایت آنلاین وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. با این حال ، همه آنها نتایج به گونه ای است که برای کاربران باهوش غیر فناوری غیرقابل درک می شود.


در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم قالب هاستینگ هاستینزا  که چگونه به درستی تست سرعت وب سایت و بهترین ابزارها را برای انجام تست سرعت خود انجام دهید.


اجرای تست سرعت وب سایت با ابزارهای مناسب


بهترین ابزار برای اجرای تست سرعت وب سایت

بسیاری از ابزارهای تست سرعت و پرداخت سریع وب سایت رایگان و پولی که می توانید از آنها استفاده کنید وجود دارد. هر یک از آنها ویژگی های بسیار جالبی دارند که آنها را متمایز می کند.


لازم نیست وب سایت خود را فقط با یک ابزار آزمایش کنید. قالب هاستینگ هاستینزا  می توانید از چندین ابزار استفاده کرده و چندین آزمایش را کامل انجام دهید.


با این حال ، ما به کاربران توصیه می کنیم فقط برای بهبود عملکرد وب سایت خود از این ابزارها استفاده کنند. تلاش برای دستیابی به یک درجه یا نمره کامل از این ابزارها ، اغلب در اکثر موارد برای وب سایت های عملکرد دنیای واقعی بسیار دشوار و کاملاً ناممکن است.


هدف شما باید ارتقاء سرعت بارگذاری صفحه برای کاربران شما باشد تا آنها بتوانند از یک تجربه کاربری سریعتر و مداوم در وب سایت شما لذت ببرند.


با گفتن این مطلب ، بیایید به بهترین ابزارها برای انجام تست سرعت وب سایت نگاهی بیندازیم.


1. ابزار تست سرعت وب سایت IsItWP

ابزار تست سرعت وب سایت IsItWP


ابزار تست سرعت وب سایت رایگان IsItWP مبتدی ترین ابزار تست  قالب هاستینگ هاستینزا سرعت وب سایت است. این امکان را به شما می دهد تا به سرعت عملکرد وب سایت خود را بررسی کنید ، چندین آزمایش را اجرا کنید و نتایج را به پایین بیاورید تا متوجه شوید چه چیزی وب سایت شما را کند می کند.


شما همچنین پیشنهادات بهبود منظمی را مرتب می کنید. برای دیدن مراحلی که می توانید برای رفع مشکلات عملکرد انجام دهید ، می توانید بر روی هر دسته کلیک کنید. این وب سایت همچنین مانیتورینگ به موقع سرور و سایر ابزارهای مفید را برای صاحبان وب سایت ارائه می دهد.


2. پینگدوم

پینگدوم


Pingdom یکی از محبوب ترین ابزار نظارت بر عملکرد وب سایت است. استفاده از آن آسان است و به شما امکان می دهد مکانهای مختلف جغرافیایی را برای اجرای یک تست که واقعاً مفید است انتخاب کنید.


نتایج با شرح ساده و قابل فهم ارائه می شود ، که در ادامه گزارش مفصلی ارائه می شود. قالب هاستینگ هاستینزا  شما در صورت بارگیری ، پیشنهادات بهبود عملکرد را در منابع بالا و فردی دریافت می کنید.


3. Google Pagespeed Insights

بینش های Google Pagespeed


Google Pagespeed Insights ابزاری برای نظارت بر عملکرد وب سایت است که توسط Google ایجاد شده است. این گزارشات عملکرد وب سایت را برای نمایش های تلفن همراه و دسک تاپ به شما می دهد. می توانید بین این گزارش ها فاصله بگیرید و مواردی را پیدا کنید که بین هر دو گزارش مشترک است و برخی که Google توصیه می کند در نمای تلفن همراه ثابت شود.


همچنین توصیه های مفصلی را برای هر شماره دریافت می کنید ، که برای توسعه دهندگان مفید است. با این حال ، خود این ابزار برای افراد مبتدی و غیر توسعه دهنده کمی آزار دهنده است.


4. GTmetrix

GTmetrix


GTmetrix یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند تست سرعت وب سایت است.  قالب هاستینگ هاستینزا این امکان را به شما می دهد تا وب سایت خود را با استفاده از ابزارهای محبوب مانند صفحات صفحات و YSlow تست کنید. با ایجاد یک حساب کاربری می توانید موقعیت جغرافیایی و مرورگر خود را تغییر دهید.


این گزارشات مفصل را با خلاصه ای از نتایج نشان می دهد. می توانید بین این دو ابزار جابجا شوید و توصیه ها را مشاهده کنید. با کلیک بر روی هر توصیه جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.


5- WebPageTest

WebPageTest


ابزار WebPageTest یکی دیگر از ابزارهای تست سرعت رایگان آنلاین است قالب هاستینگ هاستینزا  که می توانید از آن استفاده کنید. کمی پیشرفته‌تر از برخی ابزارهای دیگر موجود در لیست ما است. با این حال ، این امکان را به شما می دهد تا یک مرورگر و موقعیت جغرافیایی را برای آزمایش های خود انتخاب کنید.


به طور پیش فرض ، آزمایش را 3 بار انجام می دهد تا نتایج آزمون سرعت وب سایت شما را بدست آورد. این یک نمای دقیق از هر نتیجه ای را نشان می دهد که می توانید برای گسترش و مشاهده گزارش کامل کلیک کنید.


6. بار ضربه

تأثیر بار


Load Impact با سایر ابزارهای تست سرعت وب سایت در این لیست کمی متفاوت است. این امکان را به شما می دهد تا هنگام ورود بازدید کنندگان بیشتر در همان زمان ، وب سایت شما کند شود.


این یک سرویس پولی با یک تست رایگان محدود است که به شما امکان می دهد در مدت 3 دقیقه 25 کاربر مجازی ارسال کنید. نسخه پرداخت شده به شما امکان آزمایش بارهای بزرگتر را می دهد. این به شما کمک می کند تا تست سرعت وب سایت را آزمایش کنید ، ضمن اینکه آزمایش می کنید که چگونه افزایش ترافیک روی وب سایت شما تأثیر می گذارد.


7. پایدار

تا کنون


Uptrends یکی دیگر از ابزارهای تست سرعت وب سایت رایگان است.  قالب هاستینگ هاستینزا این امکان را به شما می دهد تا یک منطقه جغرافیایی ، مرورگر و گزینه تست تلفن همراه و دسک تاپ را انتخاب کنید.


نتایج ساده و آسان قابل فهم است زیرا این نشانگر نمره صفحه صفحات Google شما در خلاصه است. می توانید برای اطلاعات بیشتر به پایین بروید و از طریق منابع خود شانه بزنید تا مشکلات عملکرد را درک کنید.


8. بررسی بایت

بررسی بایت


Check Byte یکی دیگر از بررسی کنندگان زمان پاسخگویی وب سایت رایگان است. این کار به طور خاص برای بررسی اندازه گیری TTFB (زمان تا اولین بایت) ساخته شده است ، یعنی زمانی که وب سایت شما برای ارائه اولین بایت داده ها به مرورگر کاربر نیاز دارد. این یک روش بسیار مؤثر برای آزمایش سریعتر سرور میزبان وردپرس شما است.


برای بررسی سرعت و عملکرد وب سایت می توانید از هر یک از ابزارهای ذکر شده در بالا استفاده کنید. با این حال ، صرفاً اجرای تست ها به تنهایی به شما کمکی نمی کند.


شما باید یاد بگیرید که چگونه این تست ها را به درستی اجرا کنید و از داده ها برای بهینه سازی وب سایت خود استفاده کنید.


چگونه به درستی تست سرعت وب سایت را اجرا کنیم

اجرای تست سرعت وب سایت تضمین نمی شود که دقیقاً نحوه عملکرد وب سایت شما را بیان کند.


می بینید اینترنت مانند بزرگراه است. گاهی اوقات ترافیک یا ازدحام قالب هاستینگ هاستینزا  بیشتر وجود دارد که ممکن است شما را کند کند. در سایر موارد ، همه چیز روشن است و می توانید خیلی سریعتر از آن استفاده کنید.


چندین عامل دیگر درگیر هستند که می توانند بر کیفیت و صحت نتایج شما تأثیر بگذارند. مهم است که قبل از شروع تجزیه و تحلیل داده ها ، این تست ها را به طور کامل اجرا کنید.


بیایید ببینیم چگونه می توان تست سرعت وب سایت را به درستی انجام داد تا نتایج دقیق تری کسب کنیم.


1. اجرای تست های چندگانه

چندین فاکتور وجود دارد که می تواند در آزمایش شما تأثیر بگذارد. حتی اگر بیشتر ابزارهای تست سرعت وب سایت با سرعت سریع ای

چگونه می توان بلاک های کلاسیک را در وردپرس به گوتنبرگ تبدیل کرد