تکاملات

بهترین سایت وردپرس

تکاملات

بهترین سایت وردپرس

واد فوتوکاتالیستی می توانند کارایی و پایداری فرایندها را بهبود بخشند و روش های جدیدی را برای رسیدگی

واد فوتوکاتالیستی می توانند کارایی و پایداری فرایندها را بهبود بخشند و روش های جدیدی را برای رسیدگی به مسائل در طیف گسترده ای از زمینه ها - از شیمی پایدار و تولید انرژی تا اصلاح محیط زیست ارائه دهند. تحولات فعلی در فتوکاتالیز و مواد فتوکاتالیستی ، مروری بر آخرین پیشرفت ها در این زمینه ، ارائه بینشی در مورد شیمی و فعالیت آخرین نسل مواد فتوکاتالیستی دارد.

پس از مقدمه ای در مورد تجزیه و تحلیل مواد و مواد فتوکاتالیستی ، این کتاب در ادامه به بیان طیف گسترده ای از مواد فتوکاتالیستی می پردازد ، نه تنها پوشش دهنده های فوتوکاتالیست اکسید فلز معمولی مانند TiO2 را پوشش می دهد ، بلکه همچنین به بررسی فوتوکاتالیست های نیمه رسانای آلی جدید مانند gC 3 N 4 می پردازد.
رسی تحولات در مواد آلی و غیر آلی برای استفاده در تجزیه و تحلیل عکس
شیمی اساسی و فعالیت را در طیف گسترده ای از مواد فتوکاتالیستی کلیدی ، از جمله مواد معمولی و جدید ارائه می دهد
نقشی را که مواد فوتوکاتالیستی می توانند در کاربردهای پایدار داشته باشند برجسته می کند
با استفاده از تجربه یک تیم متخصص از مشارکت کنندگان ، تحولات فعلی در فوتوکاتالیز و مواد فوتوکاتالیستی افق های جدید فوتوکاتالیز را برجسته می کند ، که در آن مواد فوتوکاتالیستی نقش مهمی در زندگی روزمره ما برای سالهای زیادی چاپ اول روشهای خوب تولید کنونی / بهداشت گیاهان غذایی یک راهنما و مرجع استاندارد برای صنعت پردازش مواد غذایی بوده است. این نسخه دوم به طور سیستماتیک تمام جنبه های بهداشتی را در انواع گیاهان غذایی پوشش می دهد. این اطلاعات عملی و اساسی مورد نیاز مدیران گیاهان غذایی را برای برنامه ریزی ، مدیریت و رویه ها فراهم می کند. متن با تصاویر ، لیست های بررسی و فرم های نمونه متعدد تکمیل شده است. استفاده از اطلاعات ارزشمند در این نسخه جدید به مدیران فرآوری مواد غذایی کمک می کند تا از مشکلات نظارتی جلوگیری کرده و محصولات غذایی تولید کنند که مورد قبول بازار قرار گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد