تکاملات

بهترین سایت وردپرس

تکاملات

بهترین سایت وردپرس

مرجع فعلی و پیشرفته ، جریان درمانی در پزشکی و جراحی پرندگان ، محبوب ترین روش درمانی فعلی استرو

مرجع فعلی و پیشرفته ، جریان درمانی در پزشکی و جراحی پرندگان ، محبوب ترین روش درمانی فعلی استرویکردی در ارائه اطلاعات مختصر و روشن مربوط به مراقبت های پزشکی از گونه های پرندگان. اکثر فصل ها شامل ارائه به روز دانش فعلی در مورد مطالب موضوعی آنها هستند و در صورت لزوم رویکردهای عملی و فرآیندهای فکری قابل استفاده برای تشخیص و درمان را ارائه می دهند. یافتن اطلاعات همیشه آسان است ، با موضوعاتی از جمله آخرین پیشرفت های داخلی. پزشکی رفتاری؛ بیهوشی ، بی دردی و جراحی. بخشهایی که به رفاه ، حفاظت و مدیریت ریسک عملی اختصاص داده شده است جنبه های مهم ، اما کمتر مورد بحث در مورد پرندگان را مورد بررسی قرار می دهد. و بخش شناخت الگو از متن به خوانندگان تصویری از شرایط پرنده همنشین که احتمالاً در مناطق مختلف جهان مشاهده می شود ، ارائه می دهد.رمان فعلی فرمت فراهم می کند در حال حاضر، تا به تاریخ، مختصر و مربوط به اطلاعات روشن به مراقبت های پزشکی و جراحی از گونه های پرندگان.این کتاب با ارائه بینش های فعلی در مورد پرورش اسب ، کل سیستم تولید مثل ، فیزیولوژی مادیان طبیعی و غیر طبیعی و طیف گسترده ای از مشکلات تولید مثل را در مادیان و نریان مشاهده می کند. پوشش شامل تکنیک های پیشرفته تولید مثل ، با استراتژی های متعدد تولید مثل برای کمک به شما در دستیابی به نرخ مطلوب باروری است.ارای جدیدترین اطلاعات موجود در مورد تولید مثل اسب ، از جمله آخرین روش های درمانی و درمان اختلال عملکرد تولید مثل ، و همچنین پیشرفت در تکنیک های تولید مثلها و روش های درمانی دارند
تمرکز بر روی درمان و درمان برای دسترسی سریع پزشکان به اطلاعات اصلی است
دارای تجربه مشترک و مشاوره ارزشمند متخصصان مشهور جهان که دانش دست اول در مورد موثرترین درمان
پوشش موضوعات مهم بالینی شامل ادبیات علمی دامپزشکی فعلی و موضوعات داغ مربوط به پزشکی و جراحی پرندگان امروز است.
پوشش طیف گسترده ای از گونه های پرندگان شامل پسیتاسین ها ، کبوترها ، شکارچیان ، موش صحرایی ، پرندگان آبزی ، پرندگان گالیناسی و گونه های کمتر رایج است.
بیش از 800 تصویر تمام رنگی بیماری پرندگان ، استراتژی های مدیریتی و فرایندهای فکری را نشان می دهد و به فرمول های راهنمای مراقبت کمک می کند.
مشارکت کنندگان متخصص و مشهور در جهان ، اطلاعات پیشرفته ای را ارائه می دهند و نظرات معتبر ، دقیق و گاه بحث برانگیز را در بسیاری از زمینه های مطالعه ارائه می دهند.
جداول خلاصه ، جستجوی حقایق اصلی و دستورالعمل های درمان را ساده می کنند.
منابع در هر فصل مطالعه و تحقیق بیشتر درباره موضوعات خاص را تسهیل می کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد