تکاملات

بهترین سایت وردپرس

تکاملات

بهترین سایت وردپرس

ضوابط طراحی هتل کارخانه های صنعتی حفظ شده و پایگاه های کشاورزی

ضوابط طراحی هتل دهکده ایده آل Huashengbang یک پروژه احیای روستایی است که در روستای Dongbangtou، شهر Heshan واقع شده است و مناطق اصلی آن در دهکده طبیعی Huashengqiao و Nanshengbang واقع شده است. دولت شهر هشان با Xband Club همکاری می کند تا با استفاده از عناصر فرهنگی مانند قبرستان فنگ زیکای و "اسکله فرار"، دهکده ای ایده آل متشکل از B&B کنار آب،ضوابط طراحی هتل رستوران هنری، آکادمی هواشنگ، گالری هنر روستایی و چای کافه و غیره بسازد. و با بهره گیری از منابع مختلف مانند دهکده طبیعی Huashengqiao، کارخانه های صنعتی حفظ شده و پایگاه های کشاورزی و صنعتی. از طریق ادغام با سیستم‌های آبی اطراف، زمین‌های کشاورزی و سایر عناصر طبیعی و بهبود زیرساخت‌ها و محیط اطراف، هدف ایجاد یک نمایشگر، مجموعه ساختمانی زیبای پاستوری. با در نظر گرفتن پروژه روستای ایده آل هوآشنگ بانگ به عنوان یک فرصت،ضوابط طراحی هتل شهر هشان به طور فعال ترکیبی از کشاورزی و گردشگری، کشاورزی و فرهنگ را بررسی می کند، برای ارتقای روستاها در جنبه های صنعتی، اقتصادی و سبک زندگی تلاش می کند و هدف آن ایجاد یک جامعه روستایی آینده است که نمونه ای از آن است. در شهر جیاکسینگ
 دهکده دانگ بانگتو در شهر هشان، شهر تونگ شیانگ، در مجاورت شانگهای، هانگژو، سوژو و نینگبو واقع شده است. از حمل و نقل راحت برخوردار است، با حدود 2 ساعت رانندگی از شانگهای و حدود 40 دقیقه رانندگی از هانگژو.
الهام: عناصر منطقه ای و فرهنگی
 این پروژه از Wuzhen و Nanxun، دو شهر آب تاریخی معروف در منطقه Jiangnan دور نیست.
بنیانگذار استودیو y.ad و معمار ارشد یان یانگ توضیح داد: «شهر تونگ شیانگ در ذهن من همیشه به شهرهای آبی تاریخی مربوط می شود، زیرا ووژن اینجا بسیار معروف است. رودخانه‌ها و خیابان‌ها و کوچه‌های باریک به سر می‌زنند. علاوه بر این، بلافاصله به مو شین، نقاش و نویسنده مشهور چینی، و کمیک‌های فنگ زیکای فکر می‌کنم.
روستای دانگ‌بانگتو، جایی که پروژه در آن قرار دارد،ضوابط طراحی هتل ارتباط نزدیکی با فنگ زیکای دارد، زیرا او در سال‌های آخر عمرش در اینجا به دنیا آمده و زندگی می‌کند. علاوه بر این، بین دهکده طبیعی Huashengqiao، گورستان فنگ زیکای و "اسکله فرار" که فنگ زیکای پس از شروع جنگ مقاومت در برابر تجاوز ژاپنی در سال 1934 از شهر خود با کشتی گریخت، پیوند وجود دارد.
مفهوم: یک فضای زندگی ایده آل
 در مراحل اولیه طراحی، اپراتور B&B چندین الزام برای فضا مطرح کرد، مانند مساحت کوچک، تراکم کم، فضای بزرگ برای استفاده، استقلال و سبک ویلا. با توجه به این موضوع، استودیو y.ad با تمرکز بر مقیاس فضایی، تراکم،ضوابط طراحی هتل راحتی و عملکردها، طراحی را برای ایجاد فضای نشیمن به سبک ویلا طراحی کرد. پس از بررسی و بحث دقیق، تیم اصول زیر را برای ایجاد یک B&B به سبک ویلایی متمایز از فضاهای زندگی و تجربی معمولی شناسایی کرد:
هر ساختمان نسبتاً مستقل است، با یک طبقه تک طبقه از 80 متر مربع تا 100 متر مربع و یک حجم دو طبقه.
فضاهای داخلی و خارجی را می توان به طور متناوب مورد استفاده قرار داد.
شعر و طبیعت به فضا تزریق می شود تا تجربه های لذت بخشی از قدم زدن، گردش و زندگی را به ارمغان بیاورد.
محیط زندگی دارای شهرک آبی جیانگ نان که با سبک زندگی و زیبایی‌شناسی معاصر مطابقت دارد
 دو استراتژی اصلی طراحی اتخاذ شد.
1- محیطی ساحلی ایجاد کنید
 سایت دوباره تنظیم شد. ضلع شمالی و شرقی محوطه توسط رودخانه ها احاطه شده و ضلع جنوبی آن رو به حوض است. اما رودخانه ها از برکه جدا بودند. تیم طراحی حوض‌ها و رودخانه‌ها را به هم متصل کردند تا شکل زمینی شبه جزیره‌مانندی را تشکیل دهند که از سه طرف توسط آب محصور شده است، و در عین حال درختان بزرگ موجود در سایت را نیز حفظ کردند.
علاوه بر این، ساختمان های کاربردی در فاصله ای از درختان تنومند و در اطراف رودخانه ها ساخته شده اند تا پوشش گیاهی و محیط طبیعی موجود را حفظ کنند. سه سکوی آب عمومی در مناطق عملکردی مختلف تنظیم شده اند تا یک فضای عمومی اسکله مانند جیانگ نان ایجاد کنند.
یک مسیر گردشی قابل پیاده‌روی، فضاهای مختلفی را به هم پیوند می‌دهد که در هر مرحله تجربه‌های متفاوتی را ایجاد می‌کند و حس تشریفات را تقویت می‌کند. راهروهای پل زیگزاگ و گذرگاه‌های کوچک‌تر حسی از مقیاس و جلوه بصری ایجاد می‌کنند که باغ‌ها،ضوابط طراحی هتل خیابان‌ها و خطوط سنتی جیانگ‌نان را به یاد می‌آورد. .
درختان بزرگ متاسکویا در ورودی اصلی سایت حفظ شده اند، با یک راهرو معلق تازه ساخته شده که از میان آنها عبور می کند، بنابراین فضای ورودی را تشکیل می دهد که باعث می شود مهمانان احساس کنند در حال قدم زدن در جنگل هستند. علاوه بر این، نه تنها یک تجربه قابل پیاده‌روی و بدیع به ارمغان می‌آورد، بلکه حس تشریفات را ایجاد می‌کند و به عنوان مقدمه‌ای برای فضایی دیگر عمل می‌کند.
2، ترکیب عناصر کمیک
با توجه به شرایط سایت، نحوه ترتیب دادن مداخله در منظره چالشی را برای تیم طراحی ایجاد کرد. در ابتدا، تیم برنامه ریزی برای ایجاد یک باغ داشت. اما به دلیل محدود بودن منطقه، انجام این کار سخت بود و فضا را «سنگین» و تنگ جلوه می داد. علاوه بر این، کاشت و محوطه سازی عمدی باعث افزایش هزینه های نگهداری در آینده یا ایجاد فضاهای منفی می شود. با توجه به این موضوع، تیم مناظر را بر اساس اصول "ترک فضاهای خالی، کاهش هزینه، بازگشت به خلوص و زندگی روزمره و تزریق هنر" سازماندهی کرد.
آنها تکنیک های طراحی خالص، مواد معمول و طبیعی و کاشت وحشی را برای ایجاد یک چشم انداز در مقیاس بزرگ اتخاذ کردند. علاوه بر این، مسیرهای جلویی نیز در محدوده ایجاد چشم انداز گنجانده شده است که نه تنها حس یکپارچگی را افزایش می دهد، بلکه فضاهای داخلی و خارجی را قادر می سازد تا یکدیگر را منعکس کنند. تیم طراحی با موضوع هنر دو میدان فعالیت هنری ایجاد کرد.ضوابط طراحی هتل علاوه بر این، عناصر نقاشی های فنگ زیکای استخراج شده و در مناظر، اینستالیشن های هنری و فضاهای داخلی گنجانده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد