تکاملات

بهترین سایت وردپرس

تکاملات

بهترین سایت وردپرس

کسب درآمد اینترنتی تجارت در اینترنت: ایده ها و نکات مفید

کسب درآمد اینترنتی  تجارت در اینترنت: ایده ها و نکات مفید کار نشستن در ساحل به جای یک دفتر کسب درآمد شلوغ طبق برنامه ای مناسب برای شما ، کاری است مانند "تجارت در اینترنت" به یک مرد معمولی در خیابان. ما دو خبر برای شما داریم - خوب و بد. خوب: کاملاً ممکن است. بد: سودهای کلانی از ابتدا به سختی در اینجا امکان پذیر است. به خصوص برای شما ، ما ایده هایی را برای یک تجارت آنلاین آماده کرده ایم که می تواند درآمد پایدار داشته باشد. البته با رویکرد مناسب!

نوشتن مقاله

تجارت در اینترنت: ایده ها و مشاوره

روش استاندارد برای درآمدزایی برای افرادی که می توانند بنویسند. درست است ، بسیاری از آنها قادر به نوشتن هستند ، اما همه نمی توانند از روی آن درآمد کسب کنند. از مزایای این روش امکان دریافت پول بدون سرمایه گذاری است. شما به سادگی مشتری می یابید و متون بی نظیری را برای او تهیه می کنید.

شبکه های اجتماعی

تجارت در اینترنت: ایده ها و مشاوره

آیا دوست دارید در اینستاگرام بنشینید یا چند ساعت در فیس بوک آویزان شوید؟ از آن درآمد کسب کنید! گزینه های زیادی برای کار با شبکه های اجتماعی وجود دارد ، به عنوان مثال ، تهیه گروه های "لایک" ، کلیک ، ارسال مجدد ، پر کردن پست و نوشتن نظر در گروه ها. این از نظر فنی کار دشواری نیست ، اما نیاز به فعالیت مداوم ، پشتکار و صبر (و خلاقیت) دارد.سایت مدیر وب نیز دوره ای دارد

ترجمه ها

شخصی که دانش بسیار خوبی از زبان های خارجی دارد می تواند با ترجمه ها مقابله کند. دانستن زبانهای غیر استاندارد مانند عربی یا کره ای در این زمینه یک مزیت است. مضرات این روش متون پیچیده فنی با اصطلاحات خاص است که شما نیز باید آنها را تسلط دهید.

طراحی وب سایت

خدمات طراحی وب را می توان توسط شخصی که صاحب ویرایشگرهای گرافیکی با موفقیت است ، می داند که اصول اولیه گرافیک و چیدمان سایت را می داند. مزیت این نوع تجارت آنلاین درآمد بالا است. با این حال ، طراحان تازه کار وب مجبور هستند روی پایه و سبد مشتری خود سخت تلاش کنند.

کانال یوتیوب ایجاد کنید

تجارت در اینترنت: ایده ها و مشاوره

یکی از مشاغل محبوب در اینترنت در سال 2017. یوتیوب یک پلتفرم رایگان است که در آن هر کس می تواند کانال خود را با محتوای منحصر به فرد ایجاد کند و از طریق آن درآمد کسب کند (فروش تبلیغات از طریق خود YouTube یا مستقیماً به تبلیغ کنندگان). با این وجود ، ایستادگی از رقابت بسیار دشوار خواهد بود ، بنابراین این گزینه مناسب ترین خلاقیت خواهد بود.

افتتاح یک فروشگاه آنلاین

خرید آنلاین alibabagroup روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند: در واقع ، چرا وقت تلف کردن را تلف می کنید ، اگر می توانید با تحویل آن در اینترنت ، چند کلیک در اینترنت پیدا کنید؟ این آسان ترین تجارت در اینترنت نیست ، اما درآمد خوبی به همراه دارد. منطقه‌ای را انتخاب کنید که در آن به خوبی آشنا باشید ، درک کنید که چگونه شما با رقبا تفاوت خوبی خواهید داشت - و به جلو بروید. ایده های تجاری فروشگاه های آنلاین تقریبا بی حد و مرز است - شما می توانید تقریباً هر چیزی را بفروشید ، از فناوری گرفته تا جواهرات منحصر به فرد ساخته شده توسط دستان خود.

استارتاپ خود

تجارت در اینترنت: ایده ها و مشاوره

آیا شما ایده ای دارید که چگونه زندگی دیگران بهتر شود و هنوز هم درآمد کسب کنید؟ خوب ، راه شما یک استارتاپ است. تیمی از افراد همفکر جمع کنید ، برنامه ای را تدوین کنید - و به کار خود برسید! شاید طی دو سال دیگر خواهیم شنید که شرکت شما توسط گوگل یا فیس بوک خریداری شده است.

مربیگری آنلاین

تجارت اینترنتی برای کسانی است که نه تنها کاری بسیار خوب انجام می دهند (رسم ، نوشتن ، نوازندگی گیتار یا انجام یوگا) ، بلکه می توانند آن را به دیگران آموزش دهند. دوره های فیلمبرداری را با موضوعات مختلف شلیک کنید ، مشاوره آنلاین انجام دهید: مردم آماده هستند تا دانش متخصصان خوب را بپردازند.

وبلاگ نویسی

تجارت در اینترنت: ایده ها و مشاوره

آیا در رسانه های اجتماعی طرفداران زیادی دارید؟ از این راه کسب درآمد کنید: مارک ها تبلیغاتی را از طرف افراد محبوب در شبکه سفارش می دهند ، محصولاتی را برای آزمایش ارائه می دهند و حتی گاهی متون و فعالیت های دیگری نیز سفارش می دهند. نکته اصلی اینجاست که طاقچه خود را پیدا کرده و مرتبا مخاطبان خود را با مطالب جالب (نه تنها تبلیغات) خوشحال می کنید.مثل سایت چطور

تجارت در اینترنت: ایده ها و مشاوره

دوستان حجم عظیمی از "لایک" ها را روی عکس های شما قرار می دهند؟ خوب ، شاید بتوانید با فروش عکس درآمد کسب کنید. الزامات محبوب ترین سهام را مطالعه کنید ، به این موضوع بپردازید که در چه موضوعی تخصص خواهید یافت ، مطالبات مشتری و کالاهای موجود در این سهام را مطالعه کنید - و موارد دیگر!

توسعه وب سایت

تجارت در اینترنت: ایده ها و مشاوره

البته ، تبدیل شدن به یک برنامه نویس در طی چند ساعت بعید است که موفق شوید. با این وجود ، می توانید با استفاده و تطبیق الگوهای موجود شروع کنید و به تدریج در این زمینه حرفه ای شوید. "پس از دستورالعمل های اینترنتی ، چرا آنها می توانند با خود تماس بگیرند؟" - تو پرسیدی. همه افراد فرصت ندارند تا به تفصیل به موضوع بپردازند ، بنابراین اگر به مهلت های خود پایان دهید و قیمت ها را "شکست" ندهید ، فرصتی برای پیدا کردن طاقچه خود بسیار عالی است.

البته اینها همه ایده های تجارت آنلاین نیستند ، اما ما ساده ترین و البته قانونی را شناسایی کرده ایم.

چگونه یک تجارت آنلاین شروع کنیم؟

همانطور که مشاهده می کنید ، انواع تجارت کاملاً متفاوت است ، اما الگوریتمی که نحوه افتتاح یک تجارت در اینترنت را توصیف می کند ، در اصل یکی است:

به وضعیتی که در آن فعالیت خواهید کرد فکر کنید. البته ، شما می توانید براساس یک قرارداد ، روابط با مشتریان را رسمی کنید. اما شرکت های بلاروس ترجیح می دهند با کارآفرینان خصوصی همکاری کنند - این روند کار را تا حد زیادی ساده می کند. سعی کنید تمام خطرات و فرصت ها را محاسبه کنید - و راحت ترین شکل را برای شما انتخاب کنید. ما به شما توصیه نمی کنیم که به طور غیرقانونی کار کنید - می توانید خیلی بیشتر از آنکه در مالیات صرفه جویی کنید ، ضرر کنید.

برای چند ماه سرمایه اولیه و تأمین پول دریافت کنید - به سختی می توان انتظار داشت که درآمد از همان ابتدا پایدار باشد. اگر به بودجه اضافی نیاز دارید ، ارزش آن را دارد که پیشنهادات بانکها برای وام برای شرکتهای "جوان" را در نظر بگیرید - به عنوان یک قاعده ، نرخ برای آنها پایین تر است. به هر حال ، در این مقاله  ما به تفصیل گزینه های احتمالی را بررسی کردیم.

طرحی مفصل تهیه کنید که شامل راه های جستجوی مشتریان جدید باشد (پاسخ به سؤال "چرا آنها به من خواهند رسید؟" خراب نیست) ، هزینه ها ، درآمد تخمین زده شده و منابع آن ، چشم انداز را ارزیابی کنید. همچنین ارزشی دارد که در صورتی که مشاغل "نرفت" یک برنامه اقدام کنند. آنچه رقبا در این زمینه انجام می دهند را تجزیه و تحلیل کنید - این نیز اضافی نخواهد بود.

در صورت امکان ، سعی کنید بدون ترک شغل اصلی خود اقدام کنید. اگر معلوم شود که ایده کار نمی کند ، شما حداقل یک منبع درآمد خواهید داشت. مشتریانی را پیدا کنید که میزان کار لازم را به شما ارائه دهند. پس از آن می توانید به طور کامل به این نوع تجارت تغییر دهید.

چند نکته برای کسانی که از ابتدا تجارت را در اینترنت شروع می کنند:

اگر کاملاً تجربه ای ندارید - سفارشات ارزان قیمت بگیرید ، بنابراین می توانید دست خود را "پر کنید" و رتبه را در بین سایر نامزدها افزایش دهید.

مهم است که به نیاز مشتری توجه داشته باشید و متن ها و طرح های آماده را به موقع ارسال کنید. ممکن است بسیاری از افراد وظایف فنی خود را برای کار داشته باشند ، بنابراین باید به این موارد به طور جداگانه توجه کنید. درباره آخرین مهلت ، ما دیگر صحبت نمی کنیم - این مقدس است.

دستوراتی بگیرید که از نظر روحی نزدیک باشند. این نیز مهم است ، زیرا در مراحل اولیه انجام سفارشات در مورد موضوعاتی که در آن ضعف دارید ، برای شما دشوار خواهد بود.

یادتان باشد که از کارتان قدردانی کنید. در صورتی که پروژه ها و متون خود را قبلاً تکمیل کرده اید اما هنوز ارسال نکرده اید ، آنها را برای فروش تردید نکنید.

پس از کسب تجربه ، فراموش نکنید که قیمت کار خود را افزایش دهید.

فراموش نکنید که از اخبار پیروی کنید و دائماً چیز جدیدی یاد بگیرید: در چنین زمینه اشباع مانند تجارت آنلاین 2017 ، برای ماندن در زندگی ، پیروی از روندها حائز اهمیت است.کسب درآمد اینترنتی https://tanvima.ir/make-money-from-the-internet-without-capital/


به روز شده در استفاده از OrCAD نسخه 17.2 و ویژگی های جدید آن

به روز شده در استفاده از OrCAD نسخه 17.2 و ویژگی های جدید آن.
پوشش ویژگی های اضافی PSPICE: PSpice Designer، PSpice Designer Plus، Modeling Application، PSpice Part Search Symbol Viewer، PSpice Report، Model PSpice Associate، توابع تاخیر جدید برای مدل های شبیه سازی رفتاری ، مدل های جدید ، پشتیبانی از مقادیر منفی در ولتاژ هیسترزیس و ولتاژ آستانه ؛
فصل جدید در مورد تحلیل پیشرفته PSpice

طراحی و شبیه سازی آنالوگ با استفاده از OrCAD Capture و PSpice ، نسخه دوم دستورالعمل های گام به گام در مورد چگونگی استفاده از خانواده Cadence / OrCAD از نرم افزار اتوماسیون طراحی الکترونیکی برای طراحی و شبیه سازی آنالوگ را ارائه می دهد. این کتاب نحوه ورود به برنامه نویسی را در Capture ، تنظیم انواع پروژه ، کتابخانه پروژه و آماده سازی مدارهایی برای شبیه سازی PSpice توضیح می دهد. فصل هایی در مورد انواع مختلف آنالیز برای نقطه DC Bias ، رفتگر DC ، جابجایی فرکانس AC ، آنالیز پارامتری ، تجزیه و تحلیل دما ، تجزیه و تحلیل عملکرد ، آنالیز صدا ، حساسیت و شبیه سازی مونت کارلو وجود دارد. فصل های بعدی توضیح می دهد که چگونه Stimulus Editor برای تعریف سیگنال های آنالوگ و دیجیتالی سفارشی ، نحوه استفاده از ویرایشگر Model برای مشاهده و ایجاد مدلهای جدید PSpice و قطعات Capture و نحوه استفاده از ویرایشگر قطعات مغناطیسی در طراحی ترانسفورماتورها و سلف ها توضیح داده شده است.

این کتاب آخرین ویژگی های موجود در نسخه OrCAD 17.2 را شامل می شود و تمرین هایی با دستورالعمل های مرحله به مرحله در پایان هر فصل وجود دارد که خواننده را قادر می سازد بر اساس تجربه و دانش خود از فصل های قبلی پیشرفت کند. نویسنده بیش از هشت سال در Cadence کار کرده و دوره های آموزشی OrCAD PSpice را در سراسر اروپا پشتیبانی و تحویل داده است. این کتاب توسط Cadence تأیید شده است.

علاوه بر این ، فصلهای جدیدی در مجموعه ابزارهای تحلیل پیشرفته PSpice وجود دارد: تجزیه و تحلیل حساسیت ، بهینه ساز ، مونت کارلو و تجزیه و تحلیل دود. فصل ها نشان می دهد که چگونه عملکرد مدار می تواند به طور مؤثر و بهینه سازی شده برای تغییرات در تحمل کامپوننت ها ، اثرات دما ، تولید بازده و تنش جزء.

  • یک راهنمای کاربر جامع و همچنین یک مرور کلی درباره شبیه سازی با استفاده از OrCAD Capture و PSpice ارائه می دهد
  • شامل کار شده و آماده برای امتحان کردن نمونه های نمونه و طیف گسترده ای از تمرین های انجام شده است
  • Capture و PSpice را با هم مخفی می کند

کتابهای آشپزی مدارهای آنالوگ ، مجموعه ای از دستور العمل های امتحان شده و آزمایش شده

کتابهای آشپزی مدارهای آنالوگ ، مجموعه ای از دستور العمل های امتحان شده و آزمایش شده است که مجموعه طراحی آنالوگ و RF را تشکیل می دهد. بر اساس مقالات الکترونیک جهانی ، این کتاب رژیم از تکنیک های طراحی با کیفیت بالا و برنامه های کاربردی و طرح های اثبات شده ciruit را ارائه می دهد ، همه مربوط به زمینه های آنالوگ ، RF و رابط های الکترونیکی است. یان هیکمن به جای تئوری ریاضی سخت ، از تصاویر و مثالها استفاده می کند تا ایده ها و نکات زیادی را بر اساس تجربه کار خود ارائه دهد.این نسخه دوم شامل 10 مقاله از آخرین مقالات هکمن ، در کنار 20 مورد از محبوب ترین کلاسیک های او است. مواد جدید شامل مقالاتی در مورد منبع تغذیه ، فیلترهایی با استفاده از مقاومت منفی ، سر و صدای فاز و سیستم های نظارت تصویری است.خواندن ضروری برای کلیه متخصصان طراحی مدار و علاقمندان پیشرفتهحاوی 10 مقاله جدید ایان هیکمن ، همراه با 20 مورد از محبوب ترین کلاسیک های او.طراحی و شبیه سازی آنالوگ با استفاده از OrCAD Capture و PSpice دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه استفاده از خانواده Cadence / OrCAD از نرم افزار اتوماسیون طراحی الکترونیکی برای طراحی و شبیه سازی آنالوگ را ارائه می دهد. در 22 فصل ، که در پایان هر یک از تمرینات برگزار می شود ، نحوه شروع Capture و تنظیم نوع پروژه و کتابخانه ها برای شبیه سازی PSpice توضیح داده می شود. همچنین استفاده از آنالیز AC را برای محاسبه فرکانس و پاسخ فاز یک مدار و آنالیز DC برای محاسبه نقطه تعصب مدار در طیف وسیعی از مقادیر پوشش می دهد.

این کتاب یک جارو پارامتری را توصیف می کند ، که شامل جارو کردن یک پارامتر از طیف وسیعی از مقادیر ، به همراه استفاده از ویرایشگر Stimulus برای تعریف منابع آنالوگ و دیجیتال گذرا است. همچنین به بررسی شکست شبیه سازی ها به دلیل خطاهای مدار و پارامترهای از دست رفته یا نادرست پرداخته و در مورد استفاده از آنالیز مونت کارلو برای برآورد پاسخ یک مدار در هنگام ارزیابی پارامترهای مدل دستگاه به طور تصادفی بین حد تحمل مشخص شده با توجه به توزیع آماری مشخص ، بحث می کند. فصل های دیگر به استفاده از آنالیز بدترین حالت برای شناسایی مهمترین مؤلفه هایی که بر عملکرد مدار تأثیر می گذارند ، چگونگی افزودن و ایجاد مدلهای PSpice و چگونگی تأثیر فرکانس سیگنال و تلفات پراکندگی خطوط انتقال تأثیر می گذارد. سیگنالهای ایجاد شده از طریق خطوط انتقال.

پزشکان ، محققان و افراد علاقه مند به استفاده از نرم افزار شبیه سازی حرفه ای Cadence / OrCAD برای طراحی و تجزیه و تحلیل مدارهای الکترونیکی ، اطلاعات ، روش ها ، ترکیبات و آزمایش های توصیف شده در این کتاب را بسیار مفید خواهند یافت.

  • یک راهنمای کاربر جامع و یک مرور کلی درباره شبیه سازی را ارائه می دهد
  • هر فصل برای امتحان کردن نمونه های نمونه کار کرده و آماده است و طیف گسترده ای از تمرین های انجام شده را ارائه می دهد
  • مهارت های اصلی با استفاده از یک مدار مطالعه موردی در حال اجرا توسعه می یابد
  • Covers Capture و PSpice را برای اولین بار در کنار هم قرار می دهد

رابرت پیز ، رهبر در زمینه طراحی آنالوگ همکاری کرده است تا بهترین ماده مخصوص

Newnes با رابرت پیز ، رهبر در زمینه طراحی آنالوگ همکاری کرده است تا بهترین ماده مخصوص طراحی را که ما باید ارائه دهیم انتخاب کند. نمونه کارها Newnes همیشه از رویکرد عملی مزخرف خود آگاه بوده و محتوای طراحی ما مطابق آن سنت است. این ماده بر اساس زمان و بی موقع بودن آن انتخاب شده است. طراحان با الهام از این پوشش ها ، مفاهیم اصلی طراحی را می توان با داغترین فن آوری امروزی و همچنین مواد طراحی خاص برای آنچه که امروز در این زمینه اتفاق می افتد ، تطبیق دهند. به عنوان یک امتیاز اضافی ، ویرایشگر این مرجع به شما می گوید که چرا این ماده مهم برای همیشه در دسترس است. یک کتابخانه باید برای هر مهندس طراحی در این زمینه ها باشد.محتوای دستی انتخاب شده توسط افسانه طراحی آنالوگ رابرت پیز * بهترین روش های طراحی شده برای آمپرهای OP ، حلقه های بازخورد و انواع فیلترها * ثابت شده * تاریخچه موارد و نمونه های طراحی شما را در حال اجرای پروژه فعلی خود می کند.کتابهای مدارهای آنالوگ مقالاتی راجع به تکنیک های مدار پیشرفته ، مؤلفه ها و مفاهیم ، IC مفید برای پردازش سیگنال آنالوگ در محدوده صوتی ، سنتز دیجیتالی مستقیم ، و فیلم های مبتکرانه مبتکر ارائه می دهد. این کتاب همچنین شامل مقالاتی در مورد اندازه گیری دامنه در سیگنال های RF ، تصویر نوری خطی ، منبع تغذیه و دستگاه ها ، و مدارها و تکنیک های RF است. متخصصان و دانشجویان رشته مهندسی برق ، این کتاب را آموزنده و مفید خواهند یافت.