تکاملات

بهترین سایت وردپرس

تکاملات

بهترین سایت وردپرس

عصر آمدن روان تنی روان ، بیست و یکمین کنفرانس سالانه انجمن تحقیقات روان تنی را پوشش می دهد. عنوان مقاله هایی

عصر آمدن روان تنی روان ، بیست و یکمین کنفرانس سالانه انجمن تحقیقات روان تنی را پوشش می دهد. عنوان مقاله هایی را ارائه می دهد که جزئیات پیشرفت درک روان روانشناسی را بیان می کند. پوشش متن شامل درمان اختلالات روان تنی مربوط به ضربه به هنگام تولد است. حداقل اختلال عملکرد مغز و درمان روان پریشی ؛ و رویکرد التقاطی به تکنیک های قهقرایی. این انتخاب همچنین با اثر محاصره بتا آدرنرژیک در تظاهرات بدنی اضطراب سروکار دارد. و کاهش تظاهرات بدنی اضطراب توسط بتا محاصره. این کتاب برای دانشجویان ، محققان و دست اندرکاران علوم رفتاری بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

Commentsary in the Neurosciences مجموعه ای از بخش تفسیرهای ارائه شده در مجله علوم اعصاب است. با این حال ، این کتاب شرح جامعی از تمام زمینه های علوم اعصاب را ارائه نمی دهد ، بلکه مقالاتی است که تحولات سالهای گذشته را برجسته می کند. موضوعات تحت پوشش شامل شیمی و پویایی ذرات ذخیره کننده انتقال دهنده عصبی است. انتشار انتقال دهنده های عصبی مرکزی و محیطی ؛ و انتقال دهنده ها در سیستم عصبی روده. این کتاب همچنین در مورد خصوصیات گیرنده های عصبی بحث می کند. شیمی و اتصالات قشر مغز. و جریان ضبط داخل سلولی و جریان غشایی یونی. در این متن سیستم عصبی بی مهرگان نیز توضیح داده شده است. عملکردهای سیستم عصبی از جمله نورو و روانپزشکی. و مشکل ذهن و بدن.این کتاب نه تنها برای تحقیق در مورد کارگران علاقه مند به روز نگه داشتن در مورد پیشرفت در مناطق مختلف علوم اعصاب ، بلکه همچنین برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد پیشرفته که در حال مطالعه سیستم عصبی هستند ، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

احتراق با اصول اساسی احتراق سروکار دارد و موضوعات مختلفی از ترمودینامیک شیمیایی و سینتیک شیمیایی تا انفجار ، ویژگی

احتراق با اصول اساسی احتراق سروکار دارد و موضوعات مختلفی از ترمودینامیک شیمیایی و سینتیک شیمیایی تا انفجار ، ویژگی های اکسیداسیون سوخت ها و پدیده های شعله در گازهای قابل احتراق را با هم مخلوط می کند. شعله های انتشار ، احتراق و احتراق ذغال سنگ نیز بحث شده است. این کتاب شامل نه فصل است و با معرفی خواننده به گرمای واکنش و شکل گیری ، انرژی آزاد ، ثابت تعادل و محاسبات دمای شعله آغاز می شود. در فصل بعدی میزان واکنشها و وابستگی به دما آنها بررسی می شود. واکنش های متقابل و زنجیره ای همزمان واکنشهای مرتبه اول شبه ؛ و اثر فشار در تبدیل کسری. محدودیت های انفجار و ویژگی های اکسیداسیون سوخت ها مانند هیدروژن ، مونوکسید کربن و هیدروکربن ها نیز در نظر گرفته شده است.در فصل های باقیمانده ، سرعت شعله شعله ای و محدودیت های پایداری شعله های لایه ای ، همراه با تخریب و انفجار ، سوختن در جوهای همرفت و نظریه اشتعال حرارتی بررسی می شود. فصل آخر به سوزاندن زغال سنگ اختصاص دارد. این مونوگرافی منبع مفیدی برای دانشجویان و معلمان فیزیک خواهد بود.

سازماندهی دقیق و همبستگی های تجربی به روشن شدن اطلاعات فنی عجیب و غریب ارائه شده در این منبع

سازماندهی دقیق و همبستگی های تجربی به روشن شدن اطلاعات فنی عجیب و غریب ارائه شده در این منبع مفید کمک می کند.

فناوری احتراق: برخی از پیشرفتهای مدرن ، با تأکید بر شعله های آتش کوره ، پیشرفتهای مدرن در فن آوری احتراق را مرور می کنند. مباحث تحت پوشش از تعادل و سینتیک شیمیایی در شعله های آتش گرفته تا خوردگی و رسوب در سیستم های احتراق ، همراه با آیرودینامیک احتراق و سر و صدا را شامل می شود. انتقال گرما از شعله های غیر درخشان در کوره ها نیز بررسی شده است. این کتاب که از 15 فصل تشکیل شده است ، با مروری بر برخی از جنبه های شیمی شعله های آتش آغاز می شود ، و سپس بحث در مورد مشکل خوردگی و رسوبات آغاز می شود. فصل های بعدی بر روی آیرودینامیک و انتقال گرما در احتراق ها ، همراه با سر و صدای احتراق و استفاده از اصول آیرودینامیکی برای تثبیت شعله در جریان با سرعت بالا تمرکز دارند. انتقال گرما تابشی در اتاق های احتراق ؛ خواص الکتریکی شعله های آتش؛فعل و انفعالات شعله و زمینه و کاربردهای عملی آنها. تولید برق با استفاده از روش های مغناطیسی و جنبه های عملی تولید نیرو مغناطیسی. این کتاب همچنین تأثیر تئوری راکتور هم زده را بر اصول طراحی برای محفظه های احتراق با عملکرد بالا ارزیابی می کند و با خلاصه ای از تحولات در طراحی و استفاده از مشعل های روغن نتیجه گیری می شود. این مونوگرافی باید مورد توجه مهندسان و تکنسین های احتراق باشد.این مونوگرافی باید مورد توجه مهندسان و تکنسین های احتراق باشد.این مونوگرافی باید مورد توجه مهندسان و تکنسین های احتراق باشد.

  • این کتاب جامع که برای مهندسین متبحر نوشته شده ، چارچوبی کلی از فرآیند احتراق را ارائه می دهد. این اطلاعات مربوط به واکنشهای خاص و توالی واکنش را با برنامه ها و سخت افزارهای فعلی متصل می کند. هر گروه عمده از مواد جامد احتراق ارزیابی می شود. در میان بسیاری از موضوعات تحت پوشش عبارتند از:
  • اشکال مختلف زیست توده
  • فرآیند ذغال سازی
  • شلیک رنده ، کوره و سیستم تعلیق
  • احتراق بستر سیال
  • گاز شدن مواد جامد
  • روند ساخت

احتراق ذغال سنگ خرد شده در مخلوط اکسیژن و گاز دودکش بازیافتی بر روی یک فن آوری خاص ، احتراق ذغال سنگ

احتراق ذغال سنگ خرد شده در مخلوط اکسیژن و گاز دودکش بازیافتی بر روی یک فن آوری خاص ، احتراق ذغال سنگ در یک محیط غنی از اکسیژن متمرکز است ، که یک روش برای به دست آوردن "زغال سنگ تمیز" است ، با سهولت در جذب کربن آزاد شده در فرآیند احتراق کتاب Toporov در زمینه پوشش اصول اساسی فن آوری های اکسی کوال ، که هنوز در این عمق مورد بررسی قرار نگرفته اند ، گشوده می شود.

احتراق ذغال سنگ خرد شده در مخلوط اکسیژن و گاز دودکش بازیافت شده خلاصه نتایج اصلی حاصل از یک کار پیشگامانه در تحقیقات تجربی و عددی فناوری های سوخت اکسیژن است. این زمینه نظری فرآیند ، مشکلاتی که باید با آن روبرو شویم و راه حل های فنی که در طی این تحقیقات بدست آمده است را فراهم می کند.

  • نتایج تحقیقات فن آوری های اکسیژن را که در دانشگاه آخن آلمان انجام شده است ، خلاصه می کند
  • زمینه نظری و همچنین مشکلات اصلی این فناوری ها و چگونگی حل آنها را فراهم می کند

پیشرانه شیمیایی شامل علم و فن آوری استفاده از واکنشهای شیمیایی از هر نوع برای ایجاد رانش و در نتیجه رانندگی وسیله نقلیه

پیشرانه شیمیایی شامل علم و فن آوری استفاده از واکنشهای شیمیایی از هر نوع برای ایجاد رانش و در نتیجه رانندگی وسیله نقلیه یا جسم به شتاب و سرعت مطلوب است. فرآیندهای Cumbustion در پیشرانه بر پیشرفت های اخیر در زمینه طراحی سیستم های پیشرانه بسیار کارآمد و دارای آلایندگی کم و همچنین پیشرفت در آزمایش ، تشخیص و تجزیه و تحلیل تمرکز دارد. این پوشش منحصر به فرد موتورهای انفجار پالس را ارائه می دهد ، که با ترکیب فشار بالا و احتراق مخلوط هوا / سوخت ، قدرت فوق العاده ای به رانش جت می دهد. خوانندگان در مورد پیشرفت در کاهش سر و صدای جت و انتشار سوخت های سمی اطلاعات خواهند گرفت - چیزی که به شدت توسط سازمان های دولتی مربوطه تنظیم می شود.

  • سردبیر سرب یکی از برجسته ترین محققان احتراق در جهان است که برخی از محققان برجسته جهان در زمینه مهندسی احتراق به آنها کمک می کنند.
  • تمام مناطق اصلی پیشرانه شیمیایی - از اندازه گیری احتراق ، تجزیه و تحلیل و شبیه سازی ، تا کنترل پیشرفته فرآیندهای احتراق ، کنترل صدا و انتشار را پوشش می دهد.
  • شامل اطلاعات مهم در مورد فن آوری های پیشرفته برای کاهش صدای موتور جت و انتشار احتراق سوخت خطرناک است