تکاملات

بهترین سایت وردپرس

تکاملات

بهترین سایت وردپرس

چگونه می توان بلاک های کلاسیک را در وردپرس به گوتنبرگ تبدیل کرد

چگونه می توان بلاک های کلاسیک را در وردپرس به گوتنبرگ تبدیل کرد

چندین خواننده ما پرسیدند که چگونه محتوای پست قدیمی وردپرس را به قالب جدید Gutenberg (بلوک) در وردپرس تبدیل کنید.


پس از به روزرسانی به نسخه های بالاتر از وردپرس 5.0 ، محتوای پست و صفحه قدیمی شما در یک بخش کلاسیک در ویرایشگر محتوای وردپرس ظاهر می شود .


برای تبدیل محتوا به بلوک های جداگانه ، لازم است که هر پست و صفحه را بطور جداگانه ویرایش کنید. اگر ده‌ها یا صدها پست دارید ، پس از آن زمان زیادی می تواند طول بکشد. خوشبختانه ، گزینه تبدیل فله ای وجود دارد.


در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به صورت فله ، بلوک های کلاسیک را به بلوک های فردی گوتنبرگ در وردپرس تبدیل کنید.


نحوه تبدیل بلوک های کلاسیک به گواتنبرگ در وردپرس


درک بلوک "کلاسیک"

اگر وردپرس را قبل از انتشار نسخه 5.0 نصب کرده باشید ، پست ها و صفحاتی که ایجاد کرده اید از ویرایشگر قدیمی یا کلاسیک استفاده می کنند .


هنگامی که وردپرس را به نسخه 5.0 یا بالاتر ارتقا می دهید ، هنوز هم باید تمام پستها و صفحات قدیمی شما قابل ویرایش باشند. این بدان معنی است که وردپرس به طور خودکار محتوای آن پست ها و صفحات را درون یک بلوک "کلاسیک" قرار می دهد:


پستی که وردپرس به طور خودکار به یک بلاک کلاسیک تبدیل کرده است


این امر اطمینان می دهد که هنوز پیام ها و صفحات قدیمی شما قابل ویرایش هستند ، و حتی اگر شما محتوا را به بلوک های مجزا تبدیل نکنید ، در جلوی وب سایت شما یکسان به نظر می رسند.


اما اگر می خواهید می توانید آنها را از یک بلاک کلاسیک به قالب چند بلوک جدید استفاده شده توسط ویرایشگر بلوک وردپرس تبدیل کنید .


بلوک کلاسیک شامل تمام مطالب ارسال شده ، مانند تصاویر ، تعبیه ها ، متن و موارد دیگر می باشد. می توانید به هر یک از پست های قدیمی سایت خود بروید تا ببینید بلاک کلاسیک چگونه به نظر می رسد.


در صورت انتخاب بلوک با کلیک بر روی آن ، می توانید نوع بلوک را مشاهده کنید. این درست در بالای بلوک در گوشه سمت چپ بالا و همچنین در تنظیمات Block در سمت راست ظاهر می شود.


می توانید مطالب را در بلاک Classic ویرایش کنید. بیشتر کاربران ، با این وجود ، برای سهولت در ویرایش می خواهند پست های قدیمی خود را به قالب بلوک جدید به روز کنند.


ما این مقاله را با جزئیات در مقاله خود در مورد چگونگی به روزرسانی پست های قدیمی وردپرس خود با ویرایشگر بلوک گوتنبرگ ، پوشش داده ایم ، اما بیایید سریعاً آن را تکرار کنیم.


برای تبدیل یک بلوک کلاسیک جداگانه به بلوک های جدید گوتنبرگ ، می توانید بر روی دکمه "گزینه های بیشتر" (سه نقطه در یک خط عمودی) کلیک کرده و سپس روی "تبدیل به بلوک" کلیک کنید.


تبدیل یک پست جداگانه به قالب بلوک های جدید


پست شما سپس به بلوک جداگانه تبدیل می شود. همانطور که می بینید متن و تصاویر در اینجا از هم جدا شده اند. متن در بخش "پاراگراف" جدید است.


یک پاراگراف در پست تبدیل شده


این روند برای یک پست واحد سریع و سر راست است. با این حال ، وردپرس برای انجام هرگونه ارسال ، روشی داخلی ندارد.


اگر می خواهید تعداد زیادی پست را به طور همزمان به قالب جدید بلوک Gutenberg تغییر دهید ، به افزونه مبدل فله ای نیاز خواهید داشت.


فله بلوک کلاسیک را به بلوک های گوتنبرگ تبدیل کنید

ابتدا باید افزونه Bulk Block Converter را نصب و فعال کنید. برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای مرحله به مرحله ما درباره نحوه نصب افزونه وردپرس مراجعه کنید .


پس از فعال سازی ، به ابزارها »بلوک تبدیل در داشبورد وردپرس خود بروید. صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد:


مشاهده صفحه تبدیل فله بلوک


نکته: اطمینان حاصل کنید که قبل از استفاده از مبدل بلوک فله ، یک نسخه پشتیبان کامل از سایت خود ایجاد کنید. شما می توانید لغو کنید تبدیل یک بار آن را صورت گرفته است.


برای شروع ، روی دکمه "جستجوی محتوا" کلیک کنید و مبدل تمام محتوای شما را که آماده تبدیل است پیدا می کند.


لیست محتوای اسکن شده آماده برای تبدیل


توجه: پستهایی که از ترکیبی از بلوک های کلاسیک و سایر بلوک ها استفاده می کنند توسط مبدل قابل برداشت نیستند.


اگر می خواهید همه مطالب را به طور هم زمان در سایت خود تبدیل کنید ، به سادگی بر روی دکمه بزرگ "Bulk Convert All" در بالای صفحه کلیک کنید.


دکمه Bulk Convert All


هشداری مانند این را مشاهده خواهید کرد. برای ادامه پیش بروید و بر روی "OK" کلیک کنید.


هشدار تبدیل فله


اگر نمی خواهید همه چیز را یکباره تبدیل کنید ، این نیز خوب است. می توانید لیست را با عنوان "Post Type" (پست ها یا صفحات) فیلتر کنید. همچنین می توانید برای دیدن فقط آن دسته از پست ها ، به لیست های "Published" یا "Drafts" بروید.


با کلیک روی کادر تأیید سمت چپ "عنوان" می توانید همه موارد را در لیست خود انتخاب کنید. ما لیست خود را برای نمایش صفحات ، نه ارسال ها فیلتر خواهیم کرد و سپس همه آنها را انتخاب می کنیم:


لیستی از صفحات ، فقط برای تبدیل آماده است


حتی می توانید با کلیک کردن روی کادر کادر سمت چپ عنوان آنها ، پستها و صفحات جداگانه را انتخاب کنید.


توجه داشته باشید که اگر از این روش استفاده می کنید ، قبل از انجام تبدیل ، اخطار را مشاهده نمی کنید. پس از تبدیل هر قطعه از محتوا ، "تبدیل شده" که در کنار آن در جدول قرار دارد را مشاهده می کنید.


اکنون صفحات به قالب بلوک جدید تبدیل شده اند


نکته مهم درباره کد کوتاه


نکته مهمی که ممکن است شما به آن بپردازید اینست که ابزار Bulk Block Conversion کد کوتاه را تبدیل نمی کند . این یک بلاک کد کوتاه را برای شما ایجاد می کند ، اما شما نیاز دارید که کد کوتاه را به صورت دستی برگردانید.


صفحه تماس با یک بلوک کد کوتاه خالی تبدیل شده است


اگر از کد کوتاه استفاده می کنید ، قبل از اجرای مبدل فله ، حتما آنها را یادداشت کنید. در غیر این صورت ، می تواند مدتی طول بکشد تا بفهمد کد کوتاه شما برای قرار دادن مجدد چیست و آنها را در کجا قرار دهید.


امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه به صورت فله تبدیل بلوک های کلاسیک به گوتنبرگ در وردپرس شوید. همچنین ممکن است بخواهید مقایسه ما بین بهترین سازندگان صفحه کشیدن و رها کردن وردپرس و بهترین افزونه های فرم تماس با وردپرس را ببینید .


اگر این مقاله را دوست دارید ، لطفاً در کانال YouTube ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید . همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک پیدا کنید .


76

سهام

 اشتراک گذاری توییت اشتراک گذاری پین

همین حالا محبوب در WPBeginner !

نحوه رفع خطا در ایجاد اتصال به بانک اطلاعات در وردپرس

نحوه رفع خطا در ایجاد اتصال به بانک اطلاعات در وردپرس


نحوه شروع پادکست خود (گام به گام)

نحوه شروع پادکست خود (گام به گام)


چک لیست

چک لیست: 15 کارهایی که باید قبل از تغییر مضامین وردپرس انجام دهید


Google Analytics در وردپرس

نحوه نصب Google Analytics در وردپرس برای مبتدیان



درباره ستاد تحریریه

ستاد تحریریه در WPBeginner تیمی از متخصصین وردپرس به رهبری سید بلخی است. مورد اعتماد بیش از 1.3 میلیون خواننده در سراسر جهان.


ابزار نهایی WordPress

2 نظرپاسخ دهید

سیگلیند اندرسون

11 مارس 2020 ساعت 12:18 بعد از ظهر

چرا می خواهم تمام صفحات و نوشته های قدیمی ام را به نسخه گوتنبرگ تبدیل کنم؟


پاسخ

پشتیبانی WPBEGINNER

12 مارس 2020 ساعت 8:40 صبح

برای خودتان ابزارهای ویرایش را که با بلوکهای جدید همراه است ، در اختیارتان قرار دهید :)


پاسخ

پاسخ دهید

با تشکر از شما برای انتخاب یک نظر. لطفاً به خاطر داشته باشید که همه نظرات مطابق با خط مشی اظهار نظر تعدیل می شوند و آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. لطفاً در قسمت نام از کلمات کلیدی استفاده نکنید. بیایید مکالمه شخصی و معنی دار داشته باشیم.


نام واقعی شما


آدرس ایمیل...


مرا از نظرات بعدی از طریق ایمیل آگاه کن. همچنین می توانید بدون اظهار نظر مشترک شوید .

نحوه اضافه کردن قلم های سفارشی در وردپرس


نحوه اضافه کردن قلم های سفارشی در وردپرس

نحوه اضافه کردن قلم های سفارشی در وردپرس

آیا می خواهید قلم های سفارشی را در وردپرس اضافه کنید؟ فونت های سفارشی به شما امکان می دهد تا از ترکیب زیبا و قلم های مختلف در وب سایت خود استفاده کنید تا تایپوگرافی و تجربه کاربر بهبود یابد.


فونت های سفارشی به غیر از خوب نگاه کردن ، می توانند به شما در بهبود خوانایی ، ایجاد یک تصویر برند و همچنین افزایش زمان کاربران در وب سایت شما کمک کنند.


در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید قلم های دلخواه را در وردپرس با استفاده از روش فونت های Google ، TypeKit و CSS3 @ Font-Face اضافه کنید.


افزودن قلم های سفارشی در وردپرس


توجه: بارگیری فونت های زیاد می تواند وب سایت شما را کند کند. توصیه می کنیم دو فونت را انتخاب کنید و از آنها در وب سایت خود استفاده کنید. ما همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه بدون کند کردن وب سایت خود ، آنها را به درستی بارگیری کنید.


قبل از اینکه به چگونگی افزودن قلم های سفارشی در وردپرس بپردازیم ، بیایید نگاهی بیندازیم که می توان فونت های سفارشی را پیدا کرد.


نحوه پیدا کردن قلم های سفارشی برای استفاده در وردپرس

قلم ها گران قیمت بودند ، اما دیگر نیست. هستند بسیاری از مکان مورد نظر را پیدا فونت وب رایگان بزرگ خدا همچون فونت های گوگل ، از Typekit ، FontSquirrel و fonts.com .


اگر نمی دانید چگونه قلم ها را مخلوط و مطابقت دهید ، قلم Font Pair را امتحان کنید . این کمک می کند تا طراحان قلم های زیبا Google را با هم جفت کنند.


هنگام انتخاب فونت های خود ، به یاد داشته باشید که استفاده از فونت های خیلی زیاد باعث کاهش سرعت وب سایت شما می شود. به همین دلیل است که باید دو قلم را انتخاب کرده و در طول طراحی خود از آنها استفاده کنید. این همچنین به طراحی شما سازگار خواهد بود.


آموزش تصویری



مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا راهنمای کتبی را ترجیح می دهید ، لطفاً ادامه مطالعه را ادامه دهید.


افزودن قلم های سفارشی در وردپرس از Google Fonts

پیش نمایش فونت های Google


Google Fonts بزرگترین ، رایگان و رایج ترین کتابخانه فونت در بین توسعه دهندگان وب سایت است. چندین روش وجود دارد که می توانید از Google Fonts در WordPress اضافه و استفاده کنید.


روش 1: افزودن قلم های سفارشی با افزونه آسان فونت های گوگل

اگر می خواهید Google Fonts را در وب سایت خود اضافه و استفاده کنید ، این روش تاکنون ساده ترین و توصیه شده برای مبتدیان است.


اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه Easy Google Fonts است. برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای مرحله به مرحله ما درباره نحوه نصب افزونه وردپرس مراجعه کنید .


پس از فعال سازی ، می توانید به صفحه Appearance »Customizer بروید . در این قسمت رابط کاربری سفارشی سازی تم زنده که در آن قسمت جدید تایپوگرافی را مشاهده خواهید کرد ، باز خواهد شد.


تایپوگرافی مشتری


با کلیک بر روی تایپوگرافی بخش های مختلفی از وب سایت خود را نشان می دهید که می توانید در آن فونت های Google را اعمال کنید. به سادگی بر روی "ویرایش قلم" در زیر بخشی که می خواهید ویرایش کنید کلیک کنید.


تنظیمات تایپوگرافی


در زیر بخش خانواده فونت ، می توانید هر فونت Google ای را که می خواهید در وب سایت خود استفاده کنید انتخاب کنید. همچنین می توانید سبک قلم ، اندازه قلم ، بالشتک ، حاشیه و موارد دیگر را انتخاب کنید.


بسته به موضوع شما ، تعداد بخش های موجود در اینجا محدود است و ممکن است شما نتوانید مستقیماً انتخاب فونت را برای بسیاری از مناطق مختلف وب سایت خود تغییر دهید.


برای رفع این مشکل ، افزونه همچنین به شما امکان می دهد کنترل های خود را ایجاد کرده و از آنها برای تغییر فونت ها در وب سایت خود استفاده کنید.


ابتدا باید به صفحه تنظیمات » صفحه فونت های Google مراجعه کرده و یک نام برای کنترل قلم خود تهیه کنید. از چیزی استفاده کنید که به شما کمک کند سریع درک کنید که از این کنترل فونت استفاده می کنید.


بخش کنترل قلم


در مرحله بعد بر روی دکمه "ایجاد کنترل فونت" کلیک کرده و از شما خواسته می شود تا انتخاب کنندگان CSS را وارد کنید.


می توانید عناصر HTML مورد نظر خود را اضافه کنید (به عنوان مثال h1، h2، p، blockquote) یا کلاسهای CSS استفاده کنید.


می توانید از ابزار Inspect در مرورگر خود استفاده کنید تا دریابید که کدام کلاسهای CSS توسط منطقه خاصی که می خواهید تغییر دهید استفاده می شود.


انتخاب کننده های CSS را اضافه کنید


اکنون روی دکمه "ذخیره کنترل قلم" کلیک کنید تا تنظیمات خود را ذخیره کنید. می توانید همانطور که برای بخش های مختلف وب سایت خود نیاز دارید ، کنترلرهای قلم بسیاری ایجاد کنید.


برای استفاده از این کنترلرهای فونت ، باید به قسمت Appearance »Customizer بروید و روی زبانه تایپوگرافی کلیک کنید.


در زیر تایپوگرافی ، اکنون گزینه "تم تایپوگرافی" نیز مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی آن ، کنترل های قلم سفارشی خود را که قبلاً ایجاد کرده اید نشان می دهد. هم اکنون می توانید بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا قلم ها و ظاهر این کنترل را انتخاب کنید.


گزینه تایپوگرافی تم


فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات ، روی دکمه ذخیره یا انتشار کلیک کنید.


روش دوم: فونت های Google را به صورت دستی در WordPress اضافه کنید

این روش به شما نیاز دارد تا کدی را به پرونده های تم وردپرس خود اضافه کنید. اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، پس از راهنمایی ما در مورد چگونگی کپی و چسباندن کد در وردپرس دیدن کنید .


ابتدا به کتابخانه قلم های Google مراجعه کنید و یک فونت مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد ، بر روی دکمه استفاده سریع زیر فونت کلیک کنید.


سبک های قلم مورد نظر برای استفاده را انتخاب کنید


در صفحه قلم ، سبک های موجود برای آن قلم را مشاهده خواهید کرد. استایل هایی را که می خواهید در پروژه خود استفاده کنید انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه نوار کناری در بالا کلیک کنید.


پیوند تعبیه شده قلم را دریافت کنید


در مرحله بعد ، برای کپی کردن کد تعبیه شده ، می توانید به برگه "Embed" در نوار کناری بروید.


دو روش وجود دارد که می توانید این کد را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.


ابتدا می توانید پرونده header.php را به سادگی ویرایش کنید و کد را قبل از <body>برچسب قرار دهید.


اما اگر با ویرایش کد در وردپرس نا آشنا نیستید ، می توانید از افزونه ای برای اضافه کردن این کد استفاده کنید.


به سادگی افزونه Insert Headers and Footers را نصب و فعال کنید . برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای مرحله به مرحله ما درباره نحوه نصب افزونه وردپرس مراجعه کنید .


پس از فعال سازی ، به صفحه تنظیمات »درج Headers and Footers رفته و کد جاسازی شده را در جعبه" اسکریپت در هدر "جایگذاری کنید.

25 سایت محبوب که از WordPress به عنوان CMS در سال 2020 استفاده می کنند


https://is.gd/JzWwKw

https://v.gd/e1FdVh

https://v.ht/jD668

https://clck.ru/Me4ge

http://ulvis.net/qngz

http://yun.ir/ksg

25 سایت محبوب که از WordPress به عنوان CMS در سال 2020 استفاده می کنند

25 سایت محبوب که از WordPress به عنوان CMS در سال 2020 استفاده می کنند

75

سهام

 اشتراک گذاری توییت اشتراک گذاری پینآموزش رایگان فیلم وردپرس در YouTube توسط WPBeginner25 سایت محبوب که از WordPress به عنوان CMS در سال 2020 استفاده می کنند

نمی دانید چگونه می توانید از WordPress به عنوان CMS استفاده کنید؟


یکی از رایج ترین تصورات غلط در مورد وردپرس این است که فقط یک نرم افزار وبلاگ نویسی است. بعضی از شما معمولاً از ما می خواهیم نمونه هایی از WordPress را که به عنوان یک سیستم عامل CMS (سیستم مدیریت محتوا) استفاده می شود ، و نه فقط به عنوان یک بستر وبلاگ .


هزاران وب سایت وجود دارد که از وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنند. WordPress حتی برای مبتدیان بسیار انعطاف پذیر و آسان است.


در این مقاله برخی از وب سایت های معروف که از WordPress به عنوان CMS استفاده می کنند را به شما نشان خواهیم داد.


وردپرس به عنوان CMS: 25 نمونه استفاده از WordPress به عنوان CMS


چرا وردپرس پرمخاطب ترین CMS است؟

WordPress محبوب ترین سازنده وب سایت و سیستم مدیریت محتوا در جهان است. این شرکت سهم بازار 35 درصد وب سایت های اینترنتی دارد.


با وردپرس می توانید یک وب سایت درست کنید ، یک وبلاگ راه اندازی کنید یا یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید . این برنامه با هزاران افزونه رایگان و پریمیوم همراه است که بعنوان افزونه برای گسترش ویژگی ها و عملکردها در سایت شما کار می کند.


اکثر وب سایت ها از وردپرس به دلیل انعطاف پذیری ، صفحه کاربری آسان و هزاران مضمون / قالب استفاده می کنند. می توانید یک سایت وردپرس را به سرعت و بدون نوشتن کد تنظیم کنید.


بیایید نگاهی به برخی از مثالهای وب سایتهایی که از WordPress به عنوان CMS استفاده می کنند بیاندازیم.


1. بی بی سی آمریکا

بی بی سی آمریکا


BBC America یک سایت سرگرمی مشهور است که چندین برنامه تلویزیونی انگلیس مانند The Graham Norton Show ، Top Gear ، Doctor Who و موارد دیگر را پخش می کند. این سایت از WordPress به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا استفاده می کند و امکاناتی را ارائه می دهد که شامل قسمت های کامل ، تلویزیون زنده و ثبت نام کاربر می باشد.


2. OptinMonster

OptinMonster


OptinMoster نرم افزار پیشرو بهینه سازی تبدیل در جهان است. آنها از وردپرس برای قسمت های مختلف وب سایت خود از جمله سایت بازاریابی ، وبلاگ ، پایگاه دانش و ... استفاده می کنند.


3. WPForms

WPForms


WPForms محبوب ترین افزونه فرم تماس با وردپرس است. این وب سایت در وردپرس با سبد خرید ، دانش بنیان ، وبلاگ و سایر ویژگی ها ساخته شده است.


4. وب بعدی

وب بعدی


وب بعدی یک وب سایت فناوری و خبره است که از وردپرس برای نمایش جدیدترین اخبار از سراسر دنیا استفاده می کند. این اخبار را به دسته ها و بخش ها نشان می دهد ، و همچنین آخرین معاملات از مارک های معروف بین المللی را ارائه می دهد.


5- شرکت والت دیزنی

شرکت والت دیزنی


یکی از بزرگترین نام های صنعت رسانه ، شرکت والت دیزنی از وردپرس برای وب سایت شرکت خود استفاده می کند. این وب سایت به روزرسانی های اخیر در مورد رویدادهای شرکت ، فرصت های شغلی ، تلاش های بشردوستانه و موارد دیگر را به کاربران ارائه می دهد.


6. ون هوزن

ون هوزن


Van Heusen یک برند آمریکایی مد و لباس است که در سراسر جهان محبوبیت دارد. این در حال استفاده از WordPress با سبد خرید ، اشتراک خبرنامه و گالری محصولات است.


7. ایالات متحده ماموریت ژنو

ماموریت ایالات متحده ژنو


ماموریت ایالات متحده در ژنو یک وب سایت وزارت امور خارجه ایالات متحده است که با وردپرس ساخته شده است. دارای چندین بخش برای کشویی تصویر ، آخرین اخبار ، رویدادها و صفحات خط مشی است.


8- Fauna و Flora International

جانوران و گیاهان


Fauna and Flora International (FFI) مبتکر حفاظت از جنگل است که به دلیل فعالیت خود در زمینه حفظ گونه های مختلف در سطح جهان شناخته شده است. این سایت از WordPress به عنوان CMS استفاده می کند تا برنامه های محافظت از خود را به نمایش بگذارد ، اخبار جدید را به اشتراک بگذارد و کمک های مالی را جمع کند.


9. سایت رسمی سوئد

رسمی سوئد


سایت رسمی سوئد پورتال اطلاع رسانی رسمی این کشور است که اخبار مربوط به تجارت ، فرهنگ ، سنت ها ، طبیعت ، حقایق و جامعه را به اشتراک می گذارد. این برنامه در وردپرس ساخته شده است و از روشی بسیار مؤثر استفاده می کند.


10. Nexstar Media

Nexstar


Nexstar Media یک سایت رسانه محلی است که از WordPress به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا استفاده می کند. این برنامه شامل پخش خبر ، انتشار مطبوعات و موارد دیگر است.


11. مرکز هواشناسی شیکاگو

هوای شیکاگو


Chicago Weather Center یک سایت پیش بینی هوا است که دما و سایر به روزرسانی های هوا را نشان می دهد. از WordPress برای افزودن برنامه تلویزیونی ، پادکست ها ، نمایش ها ، رویدادها ، اخبار و موارد دیگر در سایت استفاده می کند.


12. جوایز تبلیغاتی خلاق

جوایز تبلیغاتی خلاق


Awards Creative Ad یک وب سایت است که خلاق ترین تبلیغات را از سراسر جهان به نمایش می گذارد. از WordPress برای طبقه بندی و نمایش زیبای آن تبلیغات تبلیغاتی استفاده می کند.


13. روزنامه دانشگاه هاروارد

روزنامه هاروارد


روزنامه دانشگاه هاروارد که توسط دانشگاه هاروارد با استفاده از WordPress به عنوان CMS برای مجله خود مدیریت می شود. این وب سایت خیره کننده به نظر می رسد جایی که می توانید اخبار و رویدادهایی را که به صورت دسته بندی برگزار می شوند پیدا کنید


14. وب سایت رسمی جیمز باند

وب سایت رسمی جیمز باند


وب سایت رسمی جیمز باند از وردپرس برای نمایش مجموعه ساعتهای خود ، نمایش اخبار برند و تبلیغ فیلم های باند استفاده می کند. این سایت همچنین با شبکه های اجتماعی ادغام شده است تا فید توییتر را در نوار کناری نشان دهد.


15. Realtor.com | اخبار

اخبار Realtor.com


Realtor یک وب سایت محبوب املاک و مستغلات است . برای بخش اخبار و اطلاعات خود از WordPress استفاده می کند. آنها از فید RSS وردپرس برای واکشی و نمایش محتوای وبلاگ در سایر قسمتهای وب سایت خود استفاده می کنند.


16. گنوم

گنوم


Gnome یک مجموعه نرم افزار منبع باز برای سیستم عامل های مبتنی بر لینوکس است. آنها از وردپرس برای سایت بازاریابی خود استفاده می کنند که بخش های ویژگی ها ، نرم افزارها و فناوری ها را به نمایش می گذارد.


17. PawPrintPets

PawPrintPets


PawPrintPets یک وب سایت برای صاحبان سگ و توله سگ است که می خواهند آموزش ، مشاوره و کلاس دریافت کنند. با استفاده از وردپرس به عنوان CMS ، وب سایت همچنین پادکست ها ، وبلاگ ها و فروشگاه های اینترنتی WooCommerce را ارائه می دهد .


18. محتاط باشید

درمان


CURE یک سازمان بین المللی است که به کودکان در مناطق توسعه نیافته کمک پزشکی می کند. این سایت از وردپرس برای به اشتراک گذاشتن مطالعات موردی ، اخبار ، داستانها و جمع آوری کمک های مالی استفاده می کند.


19. رنو

رنو


رنو یکی از برترین تولید کنندگان خودرو در جهان است. وب سایت رسمی آنها در وردپرس ساخته شده است که در آن درباره نوآوری ، تاریخ ، مارک ها و موارد دیگر ارسال می شود.


20. کتی پری

کیتی پری


کتی پری خواننده و ترانه سرا مشهور آمریکایی است. سایت رسمی وی از WordPress برای نمایش جدیدترین آلبوم ها ، آهنگ ها و نسخه های ویدیویی استفاده می کند.


21. موسیقی سونی

موسیقی سونی


Sony Music وب سایت رسمی مارک جهانی موسیقی است. از این وردپرس برای نمایش هنرمندان برجسته ، برچسب ها و اخبار صنعت موسیقی استفاده می کند.


22. Hip2Save

Hip2Save


Hip2Save یک وب سایت مشهور از معاملات و کوپن ها است . این در وردپرس ساخته شده است تا تخفیف های مارک های محبوب از سراسر جهان را نشان دهد.


23. Time.com

زمان


TIME یکی از قدیمی ترین وب سایت های اخبار و مجلات آمریکایی است. این سایت از WordPress برای ارسال اخبار در دسته ها ، جاسازی فیلم های YouTube و انتشار مجلات هفتگی استفاده می کند.


24. سیلوستر استالونه

سیلوستر استالونه


سیلوستر استالونه بازیگر محبوب و چهره ای عمومی است که به دلیل فعالیت در فیلم ها شناخته شده است. وب سایت رسمی وی از WordPress برای نمایش تریلرهای فیلم ، زندگی نامه بازیگر ، عکس ها ، هنر و موارد دیگر استفاده می کند.


25. واشنگتن پست | استودیو برند

واشنگتن پست


واشنگتن پست یک وب سایت پیشتاز روزنامه نگاری تحقیقاتی است که اخبار مربوط به سیاست ، افکار عمومی و موارد دیگر را به اشتراک می گذارد. این در حال استفاده از WordPress برای وب سایت Brand Studio است که داستان های تعاملی آنها را به نمایش می گذارد.


امیدواریم این مقاله به شما کمک کند نمونه هایی الهام بخش از WordPress را که به عنوان CMS استفاده می شود پیدا کنید. همچنین ممکن است بخواهید به لیست ما از مارک های 40+ نام بزرگ با استفاده از WordPress نگاهی بیندازید .


اگر این مقاله را دوست دارید ، لطفاً در کانال YouTube ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید . همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک پیدا کنید .


75

سهام

 اشتراک گذاری توییت اشتراک گذاری پین

همین حالا محبوب در WPBeginner !

نحوه رفع خطا در ایجاد اتصال به بانک اطلاعات در وردپرس

نحوه رفع خطا در ایجاد اتصال به بانک اطلاعات در وردپرس



چگونه به درستی وبلاگ خود را از WordPress.com به WordPress.org منتقل کنید


Google Analytics در وردپرس

نحوه نصب Google Analytics در وردپرس برای مبتدیان


فاش شد: چرا ایجاد لیست ایمیل امروز بسیار مهم است (6 دلیل)

فاش شد: چرا ایجاد لیست ایمیل امروز بسیار مهم است (6 دلیل)



درباره ستاد تحریریه

ستاد تحریریه در WPBeginner تیمی از متخصصین وردپرس به رهبری سید بلخی است. مورد اعتماد بیش از 1.3 میلیون خواننده در سراسر جهان.

https://www.whoishostingthis.com/compare/wordpress/stats/


https://is.gd/PhfpYS

https://v.gd/pS2wly

https://v.ht/kaZkg

https://clck.ru/Me4qF

http://ulvis.net/ZRcy

http://yun.ir/lsg