معلمین اعتماد به نفس ، نقش تدریس متخصصان اطلاعات را در زمان انتقال و تغییر در آموزش عالی بررسی می کند. در حالی که اکنون در قرن بیست و یکم آموزش به عنوان عملکرد اصلی کتابخانه پذیرفته شده است ، کتابداران اغلب از آموزش کافی در زمینه آموزش و طراحی آموزشی برخوردار نیستند. در نتیجه مسئولیت های تدریس خود را استرس آور و چالش برانگیز می دانند. این کتاب با کاوش در الزامات و مسئولیت های نقش ، کتابداران را به موقعیتی راهنمایی می کند که در آن احساس اطمینان کنند که دانش و روش اساسی را برای رسیدگی به هر نوع درخواست آموزشی که به آنها می رسد ، کسب کرده اند و در این زمینه پیش قدم هستند. توسعه و ارتقا promoting ابتکارات آموزش و یادگیری. علاوه بر این،