تکاملات

بهترین سایت وردپرس

تکاملات

بهترین سایت وردپرس

برای دانشکده ها ، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متخصصان صنعت انجام شده

پردازش تصویر دیجیتال دودویی برای دانشکده ها ، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متخصصان صنعت انجام شده است. این هم یک مرجع متنی و هم یک کتاب درسی است که نتایج تحقیق در این زمینه پردازش تصویر باینری را بررسی و تحلیل می کند. این هدف هم به محققان پیشرفته و هم به آموزش افراد تازه کار در این منطقه اختصاص دارد. قسمت نظری این کتاب شامل اصول اساسی مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل باینری تصویر دیجیتال است. بخش عملی که رویکرد الگوریتمی را در پیش می گیرد ، به مشکلاتی رسید که کاربردهایی فراتر از پردازش تصویر باینری خط دیجیتال پیدا می کنند.
این کتاب در ابتدا چارچوب نظری زیربنای مطالعه پردازش تصویر دیجیتال را با اشاره خاص به موارد مورد نیاز برای پردازش تصویر خط بیان می کند. ابزارهای نظری در قسمت اول کتاب زمینه را برای قسمت های دوم و سوم پاورپوینت درس ناوتیو فراهم می کند ، جایی که پردازش تصویر باینری سطح پایین مورد توجه قرار می گیرد و سپس پردازش سطح متوسط ​​تصاویر باینری مورد مطالعه قرار می گیرد. در پایان این کتاب ، برخی از کاربردهای عملی این کار با مرور برخی برنامه های کاربردی صنعتی و نرم افزاری (ذخیره سازی رسم مهندسی و استخراج اولیه ، فشرده سازی اثرانگشت) ارائه می شود.

  • چارچوب نظری زیربنای مطالعه پردازش تصویر دیجیتال را با اشاره خاص به پردازش تصویر باینری مشخص می کند
  • آدرس پردازش تصویر باینری سطح پایین ، مرور تعدادی از ویژگی های اساسی تصاویر دیجیتال باینری و ارائه روش ها و الگوریتم های راه حل
  • شامل بررسی دقیق مباحث در پردازش تصویر باینری دیجیتال با منابع پژوهشی به روز در رابطه با هر یک از مشکلات مورد مطالعه
  • با مرور برخی از برنامه های رایج ، برخی از کاربردهای عملی این کار را شامل می شود
  • مجموعه ای از موضوعات را پوشش می دهد ، سازمان یافته توسط حوزه نظری به جای اینکه توسط تعاریف مسئله هدایت شود

  • سیستم های دودویی و چندگانه ستاره ها بر روی نتایج مشاهدات طیفی و تفسیر باینری ها و چند سیستم چندگانه متمرکز هستند. این کتاب که در 10 فصل تنظیم شده است ، با مفاهیم اساسی و اصطلاحات مورد استفاده در مطالعه سیستم های دوتایی و چندگانه ستارگان آغاز می شود. سپس ، بروز هر دو سیستم ستاره ای توصیف می شود. در فصل های بعدی خصوصیات باینری های منفرد و همچنین تکامل و منشأ چنین منظومه ای بررسی می شود. این کتاب یک منبع مرجع ارزشمند برای ستاره شناسان ، دانشمندان در زمینه های مرتبط و همچنین دانشجویان تحصیلات تکمیلی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد