تکاملات

بهترین سایت وردپرس

تکاملات

بهترین سایت وردپرس

محبوب ترین و بهترین مضامین وردپرس 2020 (انتخاب خبره)

محبوب ترین و بهترین مضامین وردپرس 2020 (انتخاب خبره)

د؟


با هزاران مضمون رایگان و برتر وردپرس در دسترس است ، برای مبتدیان بسیار سخت است که برای نیاز خود بهترین تم وردپرس را انتخاب کنند.


در این مقاله ، انتخاب متخصصان خود از بهترین و محبوب ترین مضامین وردپرس در سال 2020 را به اشتراک خواهیم گذاشت.


بهترین مضامین وردپرس


توجه: برخی از این مضامین حتی قدیمی تر از سال 2019 هستند ، اما به دلیل طراحی ، ویژگی ها و به روزرسانی های باورنکردنی بسیار محبوب باقی مانده اند.


متداول ترین صفحات همه محبوب و بهترین مضامین وردپرس

مضامین وردپرس از نظر ویژگی ها و گزینه ها مبتنی بر طاقچه هستند یا چند منظوره هستند.


می توانید برای صنعت خود از یک موضوع مبتنی بر طاقچه استفاده کنید (برای مثال ، یک موضوع رستوران ). همچنین می توانید یک موضوع چند منظوره را انتخاب کنید که انعطاف پذیر باشد و برای هر نوع وب سایت کار کند.


صرف نظر از نوع ، همه بهترین تم های وردپرس دارای ویژگی ها و ویژگی های زیر هستند:


طراحی پاسخگو موبایل: طرح های تم پاسخگو و آماده شبکیه هستند ، بنابراین وب سایت وردپرس شما در تمام اندازه ها و دستگاه های صفحه نمایش عالی به نظر می رسد.


بهینه سازی SEO: موضوع از بهترین شیوه های سئو پیروی می کند ، بنابراین وب سایت شما می تواند در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد.


پشتیبانی صفحه سازنده: این موضوع با سازندگان محبوب صفحه کشیدن و رها کردن وردپرس سازگار است . این کمک می کند تا هر زمان که به آنها احتیاج داشته باشید صفحات فرود سفارشی ایجاد کنید.


سرعت و عملکرد: موضوع شما نقش مهمی در سرعت و عملکرد وب سایت شما دارد. شما باید با بارهای صفحه سریعتر و تجربه کاربری بهینه شده ، به دنبال موضوع باشید.


این ویژگی های اساسی است که شما باید قبل از انتخاب آن برای وب سایت خود به یک موضوع نگاه کنید. هر موضوعی که در لیست ما قرار دارد جدا از موارد اصلی که در بالا به آنها اشاره کردیم دارای بسیاری از ویژگیهای مفید دیگر است و می توانید در توضیحات آنها در مورد آن بخوانید.


اکنون که در مورد ویژگیهای مشترک همه مضامین محبوب بحث کرده ایم ، بیایید نگاهی بیندازیم به انتخاب خبره ما از بهترین مضامین 2020.


توجه: به دنبال شروع یک وب سایت ، وبلاگ یا فروشگاه آنلاین جدید هستید؟ راهنمای گام به گام ما در مورد چگونگی شروع یک وبلاگ ، نحوه ایجاد یک وب سایت یا نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین را دنبال کنید .


حتی می توانید تیم خدمات وبلاگ خود را به صورت رایگان با سرویس راه اندازی وبلاگ رایگان ما تنظیم کنید .


1. تم دیوی

ElegantThemes Divi


Divi یکی از محبوب ترین تم های وردپرس و سازنده صفحه نهایی است. این عنصر و ماژول های تصویری متعدد دارد که به شما در ایجاد یک وب سایت زیبا کمک می کند.


موضوع همراه با صدها نفر از طرح های آماده رایگان برای صنایع و سوله های مختلف است. این امکان را به شما می دهد تا یک طرح وب سایت را با وارد کننده نسخه ی نمایشی 1 کلیک وارد کنید که به شما در شروع سریع کمک می کند.


با ایجاد صفحه کشیدن و رها کردن صفحه ، می توانید عناصر را جابجا کنید ، طراحی های سفارشی را ذخیره و مدیریت کنید و از سبک های جهانی در همه صفحات وب استفاده کنید.


Divi کنترل کاملی از طراحی طرح ، ویرایش متن درون خطی و CSS سفارشی را به شما می دهد. بسیار انعطاف پذیر و کاربردی آسان است.


امروز موضوع Divi را دریافت کنید!


2. موضوع وردپرس Astra

تم آسترا


Astra یک تم مدرن وردپرس است که برای ایجاد هر وب سایتی طراحی شده است. این نرم افزار با همه سازندگان محبوب صفحه کشیدن و رها کردن یکپارچه کار می کند.


موضوع همراه با چندین سایت مبتدی است که می توانید برای راه اندازی سریع وب سایت از آنها استفاده کنید. این وب سایت های آماده برای تجارت های کوچک ، وبلاگ ها و فروشگاه های WooCommerce مناسب هستند .


دارای چندین ویژگی شگفت انگیز ، از جمله هدر صفحه ، منو مگا ، گزینه های چند طرح بندی ، فونت های Google ، گزینه های رنگ نامحدود ، طرح بندی صفحه وبلاگ مجزا و ابزارک های سفارشی است.


موضوع Astra همچنین برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین ادغام قدرتمندی با افزونه WooCommerce ارائه می دهد . موضوع WooCommerce آنها دارای پیمایش نامحدود ، نمایش سریع محصول ، صفحه فروشگاه ، گالری محصولات و گزینه های سبد خرید است.


این سیستم همچنین با سیستم های مدیریت محبوب یادگیری مانند LearnDash ادغام می شود . Astra برای بهینه سازی وب سایت شما در موتورهای جستجو ، بهینه سازی سئو داخلی را ایجاد کرده است.


امروز موضوع وردپرس Astra را دریافت کنید!


3. Themify Ultra

Themify Ultra


Themify Ultra یک موضوع چند منظوره قدرتمند وردپرس است که به شما کمک می کند تا به راحتی یک وب سایت تهیه کنید . این مجموعه با ده ها سایت آماده برای شیوه زندگی ، مجله ، رستوران ، عکاسی ، مد و… همراه است.


همچنین شامل سازنده صفحه Themify است که می توانید برای شخصی سازی از آن استفاده کنید. این چندین افزونه سازنده برای اضافه کردن عناصر پیشرفته مانند میله های پیشرفت ، پیشخوان ها ، جداول قیمت گذاری ، پخش کننده صوتی و موارد دیگر دارد.


سایر ویژگی های قابل توجه شامل گزینه های طرح بندی هوشمند ، انتخاب رنگ ، تایپوگرافی واضح ، پیمایش مبتنی بر بخش ، فیلترهای تصویری و گزینه های نمونه کارها است.


Themify Ultra همچنین یک موضوع ایده آل برای شروع یک فروشگاه WooCommerce است. تنظیم و سفارشی سازی با شخصی سازنده زنده وردپرس بسیار آسان است.


موضوع Themify Ultra را امروز دریافت کنید!


4. OceanWP

OceanWP


OceanWP یک موضوع چند منظوره وردپرس رایگان است. این برنامه با یک وارد کننده محتوای نسخه ی نمایشی 1 کلیک و صدها سایت آماده برای راه اندازی فوراً وب سایت همراه است.


این موضوع دارای چندین پسوند برای اضافه کردن ویژگی هایی به وب سایت شما مانند یک پنجره ورود به سیستم ، فید اینستاگرام ، یک پاورقی چسبنده ، یک نوار لغزنده پست برجسته و موارد دیگر است. این ترجمه برای ایجاد یک وب سایت چند زبانه آماده است .


موضوع OceanWP از WooCommerce خارج از کادر پشتیبانی می کند. این ویژگی های داخلی SEO برای کمک به بهبود رتبه وب سایت شما دارد.


موضوع OceanWP را امروز دریافت کنید!


5- دستیابی به موفقیت

دستیابی به موفقیت حرفه ای


Breakthrough Pro یک مضمون وردپرس مینیمالیستی است. این است که در بالای چارچوب تم Genesis توسط StudioPress ساخته شده است و آن را قدرتمند و قوی می کند.


موضوع برای هر وب سایت تجاری ایده آل است. این برنامه با 9 ابزارک سفارشی ، 3 گزینه طرح ، قالب صفحه صفحه ، و یک هدر دلخواه همراه است. با ویرایشگر بلوک گوتنبرگ کار می کند تا پست ها و صفحات را به راحتی سفارشی کنید.


StudioPress اکنون بخشی از WP Engine است ، محبوب ترین شرکت میزبانی وردپرس با مدیریت . در صورتی که برای میزبانی وب WP Engine برای ساخت وب سایت خود ثبت نام کنید می توانید این مضمون و همه 35+ مضامین دیگر StudioPress را دریافت کنید.


جایزه: کاربران WPBeginner 20٪ تخفیف دیگری نیز دریافت می کنند. امروز با WP Engine شروع کنید!

نحوه تمیز کردن کتابخانه رسانه ای وردپرس (2 روش آسان)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد